toch nog een keer ha bellen

A

Anoniem

Guest
heb de huisarts gebeld toen ik al 53 dagen niet ongesteld was geworden toen kreeg ik te horen dat ik gewoon moest wachten!! maar ben nu al langer als 3 maand niet ongi geworden! wat vinden jullie blijven w8 of toch ff bellen?? kus kus

ik zou idd weer bellen en eisen dat er wat gebeuren gaat. bv. de menstruatie opwekken.

succes

nou vraag ik me toch af he, is het zo normaal dat iemand gewoon niet meer ongesteld wordt of zo? Ik word er gewoon een beetje boos om? Ik zou gewoon bellen en vragen of je nog steeds moet wachten of nu wel recht hebt op een consult! Sorry hoor moest er even uit misschien wat overdreven maar ik heb er het een en ander mee meegemaakt en toen was het maar goed dat ze het snel uitgezocht hebben. Ik wens je veel sterkte meid en kom voor jezelf op hoor.

groetjes Kriebels

Ik zou zeker gaan bellen!

En inderdaad eisen dat er iets gaat gebeuren, onderzoek of doorverwijzen. Het is volgens mij niet normaal dat het zo lang op zich laat wachten. En de reactie van je huisarts komt op mij over alsof hij/zij zich er makkelijk van af wil maken.

Maar misschien komt dit door eigen ervaringen.

Laat je in ieder geval niet onder de voet lopen en maak duidelijk wat je wil.

helaas kun je idd alleen maar afwachten.
Je lichaam moet helemaal op orde komen. Ook dat alles neemt een jaar in beslag.
Je voelt je er inderdaad niet lekker bij, maar pillen er voor slikken is ook echt geen pretje.
Nu kun je wel vaak aan de telefoon gaan hangen, maar of het wat oplost?
Als je abnormale klachten hebt, dan natuurlijk wel bellen. Misschien gaan temperaturen of je daar verschil in ziet?
Wens je veel sterkte met afwachten!

wat raar ja dat de ha er niks aaan doet en zegt gewoon afwachten..
Maar je voelt je zelf ook niet zwanger?
Ik vind dat van mij al raar een week over tijd en 2x negatieve test..

succes
kapster23

Terug
Bovenaan