toch nog een keer ha bellen

Hallo Coortje,

Ik weet niet of je voor die 53 zelf ongi geworden bent of dat je met de pil gestopt bent. Ikzelf ben na het stoppen met de pil ook 3 maanden niet ongi geworden. Ben toen naar de ha geweest en hij nam mijn probleem gelukkig wel serieus. Na wat onderzoeken is gebleken dat mijn prolactine te hoog is, waardoor ik niet vanuit mijzelf ongesteld zou worden. Daar heb ik medicijnen voor gekregen en 2 maanden later was ik zwanger van mijn geweldige dochter (nu 11 maanden). Ik zou zeker terug gaan naar de ha en verder onderzoek vragen.

Heel veel succes en sterkte. (hoop dat je vanuit jezelf nu ongi bent)

3na

nee ik ben nog niet ongi! ben in maart gestopt met de pil, heb toen een pil ongi gehad dus normaal! toen ik normaal weer zou beginnen met de pil ( nu dus niet) werd ik na een week weer ongesteld! dat duurde ong een week! daarna duurde het 53 dagen voordat ik weer ongi werd en dat maar 3 daagjes heel licht , niet eens genoeg om een tampon te dragen!   dat was 19 mei afgelopen en sindsdien ben ik nog niet weer ongesteld gewordeN!! Ben niet zwanger alle testen zijn nega en ik voel me ook niet zo

quote: 3na reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2006 12:53:10'));

Hallo Coortje,

Ik weet niet of je voor die 53 zelf ongi geworden bent of dat je met de pil gestopt bent. Ikzelf ben na het stoppen met de pil ook 3 maanden niet ongi geworden. Ben toen naar de ha geweest en hij nam mijn probleem gelukkig wel serieus. Na wat onderzoeken is gebleken dat mijn prolactine te hoog is, waardoor ik niet vanuit mijzelf ongesteld zou worden. Daar heb ik medicijnen voor gekregen en 2 maanden later was ik zwanger van mijn geweldige dochter (nu 11 maanden). Ik zou zeker terug gaan naar de ha en verder onderzoek vragen.

Heel veel succes en sterkte. (hoop dat je vanuit jezelf nu ongi bent)

3na

hoi 3na,

was je voor dat je met de pil begon altijd gewoon uit je zelf ongsteld dan? en wat voor onderzoeken kreeg je dan bij de ha??

xxx

hoi hoi

baalen he,dat ze je dan gewoon laten wachten.
mijn vriendin heeft prezies het zelfde,ze is al bijna 4 maand niet meer ongi geweest.
ook bij de HA geweest,maar ze moest het gewoon maar afwachten.
het kan nog ontpillen zijn maar ze is al 8 maand van de pil af,lijkt mij sterk dat het dan nog ontpillen is!!!

dus ik zou ook gewoon weer naar de HA gaan,en er op staan dat hij verder onderzoekt!!

succes!!!

xxxtam80

Hai Kapster23,

Allereerts van harte (hoort wel niet bij dit bericht, maar ik wil het toch even zeggen). Ik weet niet of je nog op antwoord zit te wachten, maar misschien heeft iemand anders er ook wat aan. Voordat ik met de pil begon had ik een hele regelmatige cyclus. Wel was ik altijd vrij licht ongi. Tampons normaal had ik 1 dag nodig en de andere 3-4 dagen mini.

Na de eerste keer stoppen met de pil was mijn cyclus gelijk weer op orde en heel regelmatig. Toe in stopte om zwanger te worden bleef mijn ongi weg en ben ik naar de ha gestapt. Nadat de tabletjes die hij mij gegeven had niet aansloegen heeft hij bloed laten afnemen en laten testen op verschillende dingen (weet niet meer wat). Hieruit kwam dat mijn prolactine te hoog is, waardoor je niet ongesteld wordt en ook geen eisprong hebt. (prolactine zorgt voor de toeschietreflex bij het geven van borstvoeding). Ik heb daar medicijnen voor gekregen en toen was ik na 1x NOD gehad te hebben zwanger.

Nu ben ik 8 maanden na mijn bevalling uit mijzelf weer ongi geworden. We zijn nu bezig voor de 2e en ik zit nu in ronde 3. Ik moet 18 sep naar de gyn om te kijken hoe het met mijn prolactine zit, maar hoop tegen die tijd eigenlijk haar groot nieuws te kunnen vertellen. We wachten af.

Geniet van je kleine telg in je buik.

3na

Aai kaps

Terug
Bovenaan