Toch nog even moeders voor moeders

haai,

ik heb me afgelopen donderdag ingeschreven op de site van moeders voor moeders.Heb daar alleen nog geen reactie op gehad weten jullie na hoelang ze ongeveer contact met mij opnemen?

groetjes marie

Hoi Marie,

Dat kan eventjes duren, was bij mij ook.
Ik had me aangemeld en na 3 dagen nog geen bericht.
Heb toen zelf gebeld omdat ik als stewardess werk en dus niet altijd bereikbaar ben. Stond ik pas op de lijst om 6 dagen later gebeld te worden.

Van de informatrice begreep ik dat het eraan ligt waar je woont, dit ivm de verspreiding.
Wacht nog even tot vrijdag, anders zou ik zelf even bellen.

Succes!

hallo,
bedankt voor jullie reacties! toevallig belde ze gister en is ze meteen gister avond voor de intake geweest woensdag komen ze voor het eerst flessen brengen, nog wel n echo fotolijstje gehad, maar de vk zegt dat als je die gebruikt de echo vervaagt na een tijdje... dus daar heb ik dan weer niet zoveel aan. haha

liefs

Ik doe ook mee omdat ik in mijn omgeving twee personen ken die niet zo makkelijk zwangerworden.
De eerste week viel het me we ltegen omdat ik zo misselijk was en dan de geur was de druppel zodat ik 2 keer moest over geven erna. Gelukkig gaat het nu beter. Ik heb maar 4 flessen en ik moet het zelf weg brengen maar dat is een kleine moeite.

heb het ook gedaan toen ik zwanger was van de 2e
moest het weg brengen dat vond ik wel eens lastig
en er werd heel onvoorzichtig met de naamkaartjes
gedaan deze lagen zo in de bosjes
en werd misselik van de geur van de flessen
maar toch vond ik het een goed doel
wand ben zelf vrij snel wanger geraakt
en wou andere moeders graag helpen

dus wie er aan begind erg veel suc 6

Terug
Bovenaan