Toch nog geen doorslag...

A

Anoniem

Guest
ha meiden,

De onzekere periode gaat hier gewoon nog even door... Dacht gisteren dat mijn ongi echt door zou breken, maar dat bleek toch niet zo te zijn. Na een uur wat minimaal geprut in mijn inlegkruisje is het helemaal gestopt en ook vannacht niet doorgegaan. Ook de krampen zijn totaal weg!

Hopen dat het vandaag nog goed doorbreekt en anders maar die positieve test donderdagochtend!

Dacht nog zo er vanaf te zijn, maar de onzekerheid gaat nog even door...

Liefs Daisy

Lieve Daisy,

Wat een verwarring zeg! Pffff.....vind het heel vreemd allemaal....zo denk je dat het misschien wel raak is en zo denk je weer dat die duivels komen en dan toch weer niet, wat een emotionele achtbaan, begrijp er niets van, laat staan dat jij het snapt.

Ik blijf hopen op die positieve test voor donderdag!
Ik blijf duimen totdat ze blauw zien...

Succes! Liefs Lynn.

Ik begrijp je gevoel. Bij de 1e testte ik 10 den na nod positief. Bij de 2 e ook steeds ongi krampen. Wat bloederige afscheiding en negatieve zw test. Ovu test positief. 7 dagen na nod positief getest. Bloedige afscheiding was ws innesteling. Ik hoop voor hè dat je snel positief test. Ik reageer hier nl. Niet veel maar jou naam zag ik al voorbij komen toen ik zelf nog wel veel op de site kwam, volgens mij zijn jullie al lang bezig.

Oh Meid wat verwarrend. Laat eens een eind aan die onzekerrheid komen he!!!! Of die stomme Suivels. Of nog beter.... Een positest donderdag!!!!!_

Ik duim ook voor je!!!

Wat is je lichaam allemaal aan het doen........ Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt meid!

Oh daycey, wat vreselijk irritant!!!

Ik heb toch heel erg het gevoel dat je binnenkort die positieve test in handen hebt!! Ook mijn duimen draaien overuren!!

Het is je zo gegund!!

En deze onzekerheid is zwaar k*t! Je wilt gewoon weten waar je aan toe bent!

Succes meid!

Liefs!

Van de ene kant een goed teken geen rode duivels, maar je wil weten waar je aan toe bent of gewoon een knal positieve test of nu de rode duivels....

oh wat een onzekerheid!!!!
Vreselijk! Laat het dan gewoon doorkomen of indd een vette positest!!

Ik duim ook voor je donderdag!!!!

Terug
Bovenaan