Toch nog geen doorslag...

Hey meid,

Wat een onzekerheid zeg! Snap heel goed dat je er onzeker van word!

Hoop inderdaad dat het voor jou ook nog positief word!

Liefs Ram24

@ an, we zijn idd al 2,5 jaar bezig... wordt wel eens tijd om hier afscheid te nemen!

ze zeggen wel geen bloed is goed, maar in dit geval erg zenuwslopend.haha!

Blijven hopen...

x

Heee bah wat een gedoe waarom niet gwoon een positieve test in plaats van dat gedoe je lichaam kan echt zo gemeen zijn soms !!

Maar ik blijf echt hopen voor je na Lynn mag het voor jou ook raak zijn en dan voor mij wij zijn ook bijna twee jaar bezig ik weet hoe frustrerend het is en hoe graag je zou willen dat het nu raak is .

Probeer het een beetje van je af te zetten (voor zover dat kan )

Ik denk aan je en ik blijf goeie hoop houden hoor tis een vruchtbare maand geloof ik dus wie weet is het gewoon zo !!

Veel liefs

We zitten in hetzelfde schuitje! ik heb morgen uitslag van de bloed test, nu hopen dat het voor jou ook snel duidelijk is. Want niets is zo vermoeiend als die twijfel!

Succes

Nou, Daisy, hier hetzelfde. Gister bloed bij afvegen en een beetje prut op tampon, en vannacht en vandaag niets meer.
Zou ook morgen pas nod hebben, dus heb weer een beetje hoop. De duimen staan in de hoogste versnelling voor jullie.

hee meid...

had bij deze zwangerschap ook in het begin regelmatig bloed met afvegen...wil soms ook positeif nieuws betekenen maar ja je lichaam kan je ook voor de gek houden natuurlijk...
ik duim heel veel voor je meid!
hopelijk donderdag een posi test!!

liefs

Heey Daycey,

Ik heb hier al een tijdje niet meer gekeken maar wat een spanning bij jou zeg!!! En ooo wat hoop ik voor je dat jij nu ook eindelijk eens mag verhuizen naar zwanger zijn forum!!! Als iemand het verdiend om hier weg te gaan ben jij het wel! Ik herken dat lichte bloeden wel. Ik ben 4 weken geleden bevallen en voor de positieve test verloor ook ik steeds wat bruinig slijm/bloed. Toch bleek ik zwanger te zijn! op mijn nod dag een zeer lichte positieve test, de dag erna een positieve digitale test. ik hoop zo dat dit ook bij jou gebeurt en dat het de innesteling is wat er nu gebeurt!!!

ik duim keihard voor je mee meis!!!!!!!
Veel liefs ciomama

Terug
Bovenaan