Toch nog positief en geen ivf??

A

Anoniem

Guest
De spanning is hier weerom te snijden na even een paar dagen weg geweest zijn. Vnaf donderdag heb ik me eigenlijk neergelegd bij de verklaring van de arts. Op elk moment verwacht ik mijn ongi.

Vanmorgen nog steeds geen ongi en mijn vriend wilde graag nog een test doen. Jaja, hij is nu de testverslaafde, haha! In lamplicht was de test gewoon wit, het was ook nog donker buiten. Toen ik net weer wakker werd en ik de test in buitenlicht hield, leek er wel een licht (maar net zo breed!) streepje te staan!!
Natuurlijk zagen wij het streepje pas anderhalf uur later en weten we niet of het er al die tijd al stond. Morgen nog een test, maar dan pas als het al licht is buiten!

De arts zal vast gelijk hebben met een late eisprong (dan uiterlijk maandag nod), maar wij hebben nu toch echt weer een lichtpositieve test! Tenminste, daar proberen we nog niet teveel vanuit te gaan, maar het wordt steeds moeilijker om mijn ongi te verwachten!

Lynn, misschien houd ik me toch nog aan onze deal! Ben meteen weer helemaak hyper! Ik zag het echt en mijn vriend ook! Nu alleen nog een donkerdere test en een digitale als de kv echt goed donker is!

Liefs Daisy

Lieve Daisy,

Wat een toestand meid! Oooo...ik wordt er helemaal hyper van! Jaaaa.....we hebben een deal en daar moet je je aan houden! Hihihi!

Ik hoop het zo, ik hoop het zooooooo!
Ik begrijp geen snars van je testen maar zolang ze positief aangeven vind ik het best en bovendien is je ei toch nu (al) lang geweest? Dus die lh veranderd maar lekker in hcg! Het zou werkelijk fantastisch zijn meid!

Ik duim zo hard voor je en hou je in de gaten!
Liefs Lynn.

Jeetje... Je houdt de gemoederen zo wel bezig, haha!
De duimen draaien rond, hoor. Hoop 't voor je!!!

Liefs Anna

Ja, de spanning is hier ook te snijden! Wil het liefst meteen weer testen en kijken of de test al donkerder is, haha! 't Is dat ik weet dat dat weinig zin heeft!

Kan niet wachten tot morgenochtend en maandagochtend!! E dat net nu we voor vandaag een rustig dagje hebben gepland... Kan juist nu wel weer wat afleiding gebruiken!

Liefs Daisy

Oh spannend Daycey!! Ook mijn duimen draaien nog steeds overuren!!

Ik hoop dat je snel echt duidelijkheid hebt!!

Succes meid!

Omg daisy, je houdt het wel spannend!!!!

Ik duim zo hard als ik kan. En denk maar, ik heb ook heeeeeel licht posi getest van de week.

Rustig aan, morgen weer testen!!!

Terug
Bovenaan