Toch nog positief en geen ivf??

Ja, heppy, ik weet het!! Pfff... Ben echt op van de spanning, denk dat ik vanavond geen oog dicht doe! Zou het dan eindelijk?? Af en toe een krampje in mijn buik, maar dat heb ik nu al bijna 3 weken. Nog steeds geen ongi en geen hoofdpijn wat ik er altijd bij heb!

Ik zal morgenochtend na het testen weer een update geven!

Xxx

Jij houdt de spanning er goed in meid! Ik ga heeeeeel hard duimen dat je morgen weer een positieve test in handen hebt!!

Grrr... Net naar de wc en bruine prut.... Het slaat zo weer om bij mij!

Brrr, ik krijg wel dansende vlinders in mijn buik van je zeg. Tsjonge, wat gun ik jou een kindje!
Die bruine prut is wat minder maar we hebben al zoveel rare verhalen gelezen afgelopen week, GEEF DE HOOP NOG NIET OP!!!!!

Liefs

Dt klopt, maar het lijkt wel of elke keer als ik iets positiefs post er meteen weer iets negatiefs gebeurd... Gewoon toeval, weet ik ook wel, maar steeds ineens weer goede hoop en dan toch weer negatief erachteraan.
We wachten maar weer af...

X

Je hebt maandag gewoon een positieve test! Voor minder doe ik het niet!!!! Oooooh meid wat hoop ik het voor je!!!

Kan me voorstellen dat je geen oog dicht gaat doen straks!

Liefs

ik heb bij deze zwangerschap ook in het begin regelmatig bruin/rode troep gehad bij afvegen...geef de moed nog niet helemaal op meid....
xxx

Lief dat je er zo het positieve van inziet! Helaas ook flinke krampen en echt losgebroken nu!

X

Terug
Bovenaan