Hoi Veerle,
Wat herkenbaar dit topic en het gevoel dat je beschrijft! Ik had vorige maand, na mijn tiende ronde ook zo’n topic aangemaakt over ervaringen van mensen die na 9 of meer maanden zwanger raakten.Toen ging ik de 11e ronde in, dus kon wel wat goed nieuws gebruiken. Iemand zei in dat forum ook iets over zoete aardappel eten, dus dat heb ik ook maar gekocht. Vind ik sowieso lekker.
Ik was 21 mei ongesteld, had op 11 juni pas een positieve ovulatietest. Mijn nod zou dan volgens Mn app op 24 juni moeten zijn, maar is gelukkig nooit gekomen! In plaats daarvan wel positieve zwangerschapstesten!
Soms duurt het blijkbaar langer (iemand zei hier eens: goed werk kost tijd! Vond ik wel een leuke uitspraak Haha), maar het betekent zeker niet dat het niet zal lukken!
Gebruiken jullie zelf ook ovulatietesten en hulpmiddeltjes (bv conceive plus glijmiddel ivm normale)?
Ik had in de 9e ronde besloten dat we vanaf dan de cyclus goed jn kaart zouden brengen met ovulatietesten voor het komende half jaar. Als het dan niet was gelukt zouden we naar de huisarts gaan. Die gedachte gaf me wel een beetje houvast. Uiteindelijk zijn we dus niet verder gekomen dan 2 x ovulatietesten gebruiken (wel een latere ovulatie en langere cyclus dit keer!)