Toch ongi geworden

He lieve Meiden,

Afgelopen woensdag toch ongi geworden, maar ben wel heel blij dat mijn cyclus nu toch wel regelmatig geworden is, dus nu weet ik meer wanneer mijn eisprong is!! En na de zoveelste teleurstelling ben ik niet van plan om op te geven.

Voor Kimpansee en Jim heel veel sterkte denk aan jullie, en ik zal duimen dat het toch nog voor jullie is weggelegd!!

Jeetje Lill las dat je toch nog ongi bent geworden, wat balen meid, en nu iui heel veel sterkte met het spuiten van de hormonen en hoop dat de behandeling niet al te zwaar zal zijn, en dat de eerste poging gewoon gaat lukken.

Verder las ik Lara dat jij weer terug bent van vakantie en dat de echo goed is en dat jullie het hartje hebben gehoord van de babie!! Ik ben zo blij voor jullie, echt super gewoon.

Bedankt lieve Suus, Cynthia en Inge dat jullie zo met me mee hebben geleefd dat het dit keer raak voor me zou zijn. Het doet me zo ontzettend goed dat we elkaar zo steunen hier.

Verder fijn Inge dat je samen met je mannetje met vakantie gaat naar Turkije het zal jullie goed doen.

Hoop dat we elkaar snel weer spreken hier of online.

lfs Mick

Hai Mick,

He balen zeg tóch weer de red devils, ondanks dat je cyclus nu wel te peilen is vind ik het toch ut voor je :(
Sterk van je om meteen weer positief te denken! Ik wilde dat ik zo goed kon relativeren als jij dat kunt!
Gelukkig zoek ik nu lekker afleiding in creatieve dingen zoals die cursus stoelbekleden en ik heb na een stalenworstelmiddag dé perfecte staal stof gevonden, nl. een hele gave bruine slangeleer!! Ik gooi er gewoon een stoere slang op, hihi. Lekker gewaagd en kinky ;)

Ik hoop jullie ook gauw weer te spreken we moeten echt zwaar bijkletsen!!
Ik ben ook zo benieuwd naar LaLara en alle verhalen. En Inge die toch nog lekker de welverdiende vakantie krijgt en Cynthia die nu ook bij de acu loopt!

Hoe dan ook, biss später!
Lfs. Suus

He Suus,

Wat gaaf slangeleer!! zeker kinky en stoer. Zal goed staan in de kamer.. En leuk idee trouwens.

Ja, goed he dat ik zo positief kan blijven, ben gewoon erg blij dat mijn cyclus nu zo regelmatig is, heb dat na de geboorte van I niet gehad, toen was ik zo onregelmatig om gek van te worden.

Wel goed hoor dat je zo je draai hebt gevonden in het creatief bezig zijn zet je lekker op een andere gedachte, het wordt al zwaar genoeg straks voor jullie met ivf, maar probeer dat gewoon een beetje los te laten, en daar is die cursus wel goed voor om al dat andere los te laten.

Ben ook zo blij voor Lalalara, dat het zo goed gaat met friemel. Echt super nieuws, heb er een heel goed gevoel over.

Heerlijk dat Inge nog even met vakantie gaat na alles wat die twee hebben meegemaakt, wat een zware tijd zeg, laat ze maar lekker even energie opdoen, en dan met een frisse start er tegen aan.

En zeker goed dat Cynthia naar de acupunctuur is geweest.

Hoop je snel te spreken!!

Lfs. Mick

Hallo meissie,

Weet je toch, je hoeft me daar echt niet voor te bedanken trouwens hoor. Jij doet precies t zelfde voor mij.
Gisteren avond niet op MSN geweest. Weet niet of jullie nog gechat hadden?
Was eerst bij oma in het ziekenhuis en toen ben ik bezig geweest met mijn digitale camera (programma instaleren opo computer met als doel om de foto's naar computer te sturen, wat natuurlijk weer eens niet gelukt is)
Daarna ben ik lekker in mijn nieuwe pyama gaan zitten (had t mega koud) en lekker op de bank gehangen, dus vandaar geen gechat gisteren.
Gaat ie weer een beetje met je?
Al weer af van ongi zeker?
Ach je gaat weer een frisse nieuwe maand tegemoet zullen we maar zeggen.

Tot snel he!

Liefs,
Cynthia

Hee dames, ik breek ff in..... Kinky stoeltje Suus, (wordt het een stoei-stoel hahahhahaha)

Over welke chat hebben jullie het? Ik kom zo vaak niet op dit forum....... jullie wel dan?

Mickey, Jammer van deze ronde, ik had mezelf niet zo snel weer bij elkaar hoor... Verkouden, Grieperig, Ongi, en dan ook nog de emotionele druk van het starten met de hormonen...pfff... maaaaar het is mij ook weer gelukt en nu ben ik gelukkig weer wat vrolijker!!

Groetjes allemaal!!!! Lill

He Cynthia en Lill,

We zijn niet online geweest gisteravond, moeten we wel snel doen, lekker met z'n allen bijkletsen. Lill we bedoelen msn-en heb jij dat ook, zo ja, lijkt mij wel gezellig als je ook mee komt kletsen!!!

Jeetje blijven proberen om je digitale foto's door te sturen naar de computer, volgens mij is dat niet zo moeilijk, vraag wel even aan mijn man hoe dat nu precies moet en ik laat het je weten ok.

Ja lachen die stoel van Suus, leuk grapje Lill, hahaha, wilde er ook nog wat van zeggen, van of ze ook een kinky-klus-stoei pakje had gekocht!!!

Vindt het wel moeilijk hoor om me er weer over heen te zetten, het punt is dat ik ook een onbegrepen vruchtbaarheidsstoornis heb, en dat wij eigenlijk ook op zouden gaan voor ki of ivf maar dat hebben we samen besloten om het niet te doen, en zo af en toe denk ik daar nog aan van heb ik wel de juiste beslissing genomen. Hoop gewoon dat het nog op een natuurlijke manier gaat lukken, en zo niet wat dan?? moeilijk misschien volgend jaar beslissen en nog eens samen er over praten. We zijn ook heel blij met ons kindje en als het bij 1 kindje blijft is dat ook goed, maar goed de wens voor een tweede blijft nog steeds.

Lieve meiden ik spreek jullie snel straks, ga nu mijn kleine meid ophalen van school. Met de pauze is zij thuis, en ik breng haar dan weer terug naar school.

lfs Mick

Hee meiden,

Vanavond heb ik me weer uitgeleefd tijdens de cursus en heb nog een paar meiden daar enthousiast gekregen over m'n 'slang' (het is natuurlijk geen echte, da's verboden! maar een mooie imi), die staal werd meteen geconvisceerd ;)
Een leuk stoeipakje jaaa da's echt kinky! Ik zal die vent van mij dan maar niet in de 'wurggreep' leggen anders wordt het nooooit iets met die kinderwens hahaha!

Lill, chat je ook een x mee! Via MSN, we loodsen je wel een x erdoor heen, gezelli!

Mick en Lill, kop he meiden, nieuwe ronden nieuwe kansen (is een cliché weet ik maar toch)....

Ik duik nu m'n mandje in want morgen moeten we bright en shiny zijn voor de medicatie-uitleg in het zh bij dr. Smoetz. Wish me luck!

Tot snelli,
lfs. Suus

Hee Suus,

Bedankt wijfie voor je lieve advies!! Je hebt gelijkt nieuwe ronden nieuwe kansen!!

Heel veel succes vandaag in het ziekenhuis bij dr Smoetz, wat spannend allemaal, we horen het straks graag van je hoe het is gegaan. Denk aan jullie,

lfs van Mij

Terug
Bovenaan