Toch ongi geworden

Lieve Mick,

Je hoeft me nooit te bedanken hoor dat weet je, it's likewise.

Ik ga nu gauw naar boven voor ... Sex&theCity, ik lig altijd helemaal in een scheur door die Samantha jij ook??!

Bye, Suus

He liefie,

Weet ik ook wel maar toch wil ik je bedanken voor al je lieve steun, hoop dat Cynthia gekeken heeft naar Sex in the City, het ging over acupunctuur, dat een oudere dame van 50 jaar zwanger is geworden. Het was wel weer een geweldige aflevering, moest wel lachen manlief kwam ook even meekijken, en hij zei tegen mij dat ik in trance lag te kijken, en dat hij zo stil mogelijk zou zijn, zodat ik me kan concentreren, het is ook echt mijn serie om naar te kijken kijk er ook het liefst alleen naar, omdat het zo ontspannend is dat kleine half uurtje als het op tv is!! Hoop dat jij ook genoten hebt, en spreek je snel weer ok.,

Bye Bye, Mick

Hee Mick,

Ik voel het précies hetzelfde!! Sex and...is ook mijn heilige moment op de di.avond! En nu is er vroeger op de avond ook al een herhaling dus dubbel pret. Ik moest ook zo lachen over deze aflevering over die acu, zooo herkenbaar ja!!! En Sam die in de groentenkraam lag, ge-wel-dig gewoon ;)hahaha. Gaaf dat we dat delen. Jammer he dat die serie straks ophoudt? Ik heb van mijn lief de dubbele DVD ervan dus kan altijd nog nagenieten.

Ik hoop dat iedereen die hier ook met acu bezig is heeft gekeken, echt grappig.

Toedeloe,
Suus

Hoi Mick,
Ik las al dat de rode duivels toch zijn gekomen. We houden de moed erin! Ik hoop dat de rug van manlief opknapt zodat er wat meer geklust kan worden.
Ik weet wat je voelt want ik moet het al 3 maanden zonder doen! (HELP! hahaha)
Gelukkig gaat het met de rug van mijn man steeds beter dus wie weet... Nou ja eigenlijk weten we dat het niet kan omdat mijn slijm vijandig is en zijn zaad te weinig maar je blijft toch hopen.
Spreek je snel!
xx inge

He Inge,

Klopt baalde er wel weer een klein beetje van hoor dat ik ongi ben geworden, maar dat is te verwachten na 1 kluspoging, hahahaha het is gewoon veel te weinig, om dan te denken dat het dan raak zou zijn, maar goed je weet maar nooit. Ben wel van plan om weer ovulatietestjes te gaan gebruiken, heb ik ook eerst gebruikt maar zag er toen helemaal niets op, geloof dat het beste te zien is om die in de middag te gebruiken. Ben dus benieuwd maar die ovulatietesten zijn zo ontzettend duur, ach we moeten wat.

Jeetje heb jij nog steeds dat vijandig slijm is er niet wat aan te doen??

hoop je snel te spreken,

lfs Mick

Terug
Bovenaan