Toch opname

Ze gaan hem eerst observeren met zijn voedingen. Hij krijgt nog geen infuus en/of sonde. Urine is onderzocht en is schoon en ze willen zijn ontlasting nakijken. (verwacht die niet eerder dan zaterdag) Mag hem zelf niet voeden, omdat ze dan kunnen kijken wat hij nou precies doet. En ja hoor, de eerste 180 erin en de 2e voeding die hij daar krijgt de volle 200 en had nog wel wat gewild. Voel me even een hele slechte moeder. Heb ik het dan gewoon fout gedaan? Hij zal wel door het ergste heen zijn. Aan de andere kant, de laatste 2 van gisteren deed hij ook goed en vanmorgen en vanmiddag weigerde hij ze ook weer. Dus ik zie het morgenochtend wel. Daar blijven slapen heeft weinig zin.

Je bent absoluut geen slechte moeder!!
Eerst kijken wat hij morgen wil drinken en hij en jij zijn daar om geholpen te worden en tips te krijgen over hoe verder met voeden.

Probeer vannacht een beetje te slapen, dan voel je morgen wat beter.

ik denk aan je!

je bent echt wel een goede moeder.
anders had je geen hulp gezocht, en dan was je veel minder wezen zoeken naar een oplossing om er toch wat in te krijgen.
misschien voelde hij ook jouw frustratie en at hij misschien hierdoor niet goed. how knows.....
hopelijk vinden jullie snel een goede manier om weer verder te kunnen.
Heel veel sterkte en hopelijk eet hij morgen wel gewoon en hebben jullie het ergste maar weer gehad.

Net nog even gebeld hoe de laatste voeding was gegaan: hetzelfde als thuis. Na 90 ml de rest weigeren. Aan de ene kant balen dat hij nog steeds niet goed drinkt, maar aan de andere kant ben ik ook wel een beetje opgelucht dat hij het daar dus ook doet. Ligt niet aan mij. Hoop dat ze wel snel een oorzaak kunnen vinden. Want als je dan aan de telefoon hoort dat hij ontroostbaar was, breekt je moederhartje wel dat je hem zelf niet hebt kunnen troosten.

Terug
Bovenaan