Toch Postnatale depressie!!

Pfffff, ik schrik hiervan! Ik vind het heel dapper dat je de huisarts hebt gebeld. Ontzettend goed van jouw.
Ik hoop dat je medicijnen snel aanslaan, en dat je een goede therapeut vind die aan de slag kan gaan met je verleden, zodat je uit dit dal komt!

ooooow meid wat moet jij je rot hebben gevoelt
ik zit je verhaal met tranen in mn ogen te lezen... ik ben ontzettend trots op je dat je de stap hebt gezet om naar de HA te stappen en niet je gedachtes hebt gevolgt..... want idd wat moet een kind zonder mama!!
Echt super van je en ik hoop voor je dat je heeeel snel weer jezelf wordt en lekker met je man en meisje kan genieten van alles.....

Hou je sterk he!!
Liefs Joyce

heb echt super veel respect voor je dat je deze stap hebt genomen!!! Hopen dat je je snel beter voelt, en dat je goede hulp krijgt bij wie je je vrij voelt om te vertellen hoe je je voelt!!!

Heeeeel veeeel succes en t gaat je lukken om weer volop van het leven te gaan genieten..dit is de eerste (en grootste stap) en die heb je al genomen..HULP VRAGEN..(is het moeilijkste wat er is!!)

Hele dikke knuffel
xx

goh jeetje ik lees mn eigen verhaal gewoon... zou het aan de naam liggen???

ik heb geen anti depressivia genomen omdat ik borstvoeding gaf maar wel therapie gehad en dat werkte super!!!! en na Amy dus helemaal nergens last van gehad gelukkig!!

Heel erg goed dat je nu de stap hebt gezet. Deze stap was de moeilijkste, maar je hebt um genomen!!

Ik had de vorige keer niet door dat het al zo erg was.
Tja die medicijnen, meid het is even niet anders.
En je meiske kan NOOIT zonder je. (nou ok misschien als ze 16 is en ze wil bij d;r vriendje achterop de scooter en ze mag niet van mama, misschien dat ze dan even denkt dat ze zonder je kan ; )

Sterkte, en als je wat kwijt wil, al is het 10x hetzelfde dan plaats je het maar hoor.
We kennen elkaar niet, en eigenlijk ook weer wel. En daarom is het juist soms makkelijk om even iets te plaatsen. En reactie krijg je ALTIJD.

Sterkte,

alle liefs,
Margreet

Terug
Bovenaan