toch te vroeg getest, maar...

A

Anoniem

Guest
vanmorgen nog maar eens getest (maandag was de Predictor negatief, op de 30e dag van mijn cyclus (normaal 27-28 dagen)....

en de digitale ClearBlue gaf ZWANGER aan!!!  oh wat heerlijk om dit te mogen schrijven!! ik hoop maar dat alles ok blijft gan de eerste weken.. ik durf het echt nog niet te geloven.. na drie pogingen zwanger..  oh wat gun ik jullie allemaal dit ook!!!

maar zo zie je maar, ik heb pas een positieve test 6 dagen na mijn NOD!! dus meiden die op de NOD ook nog negatief testen: alles kan!

Enne, even voor Annemiek: bedankt voor je tip over die tarwekiemoliecapsules!! ik ben ze vlak voor mijn ovulatie (deze cyclus) gaan slikken, en dit is dus het resultaat! hartstikke bedankt!!

heel veel groetjes.. Mo

Hoi mo22,

Als eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!
Volgens mij moeten die tarwekiemolie capcules dus echt wel werken he!!
Ga er maar lekker van genieten!

Groetjes Annemiek
19w6d

p.s. wat een gedoe om eidelijk een berichtje te plaatsen, volgens mij is er iets niet goed met het forum.

Hallo,

Eerst en vooral hartelijk gefeliciteerd met jou zwangerschap!
Geniet ervan !

Mijn interesse gaat ook vooral uit naar die 'tarwekiem tabletten'. Wat is dit? Kan je deze in het kruidvat kopen?

Want dan ga ik dit ook snel halen

Groetjes en succes voor iedereen!
Mama Els,
1 zoontje Thomas, 15 maanden
op naar ronde 6, 2e kindje

Gefeliciteerd, dat is snel gelukt...ronde 3 al.
ik heb ook tarwekiemoliecapsules geslikt dus ik ben benieuwd (as weekend nod)
Geniet ervan he!!!
Liefs Rene

Ha Mo,
ten eerste gefeleiciteerd met je zwangerschap!
ik had deze ronde ook het advies van annemiek opgevolgd (ook ronde 3) en heb gisteren ook positief getest!!!!
gaan we samen naar het oktober forum!!
die tarwekiemolie helpt echt!
ik zie je wel op het oktober forum als die er is!
liefs leetje

Hoi Mo,

Wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd en geniet ervan!

Na jouw bericht te hebben gelezen heb ik toch ook weer hoop gekregen.
Gisteren op mijn NOD getest, ik voel me zo zwanger (veel verschijnselen) dat ik helemaal overtuigd was van een positieve test. Maar helaas, hij was negatief.

Tot nu toe nog steeds geen spoor van de rode duivels, dus ga van het weekend nog maar eens testen als er dan nog geen nieuwe ontwikkelingen zijn....

Liefs,
Jetje

Hoi Mo,

Gisteren op mijn NOD getest, ik voel me zo zwanger (veel verschijnselen) dat ik helemaal overtuigd was van een positieve test. Maar helaas, hij was negatief.

Tot nu toe nog steeds geen spoor van de rode duivels, dus ga van het weekend nog maar eens testen als er dan nog geen nieuwe ontwikkelingen zijn....

Liefs,
Jetje

Hoi Mo,

Tot nu toe nog steeds geen spoor van de rode duivels, dus ga van het weekend nog maar eens testen (met een Clear Blue test natuurlijk) als er dan nog geen nieuwe ontwikkelingen zijn....

Liefs,
Jetje

Terug
Bovenaan