toch te vroeg getest, maar...

Hoi Mo,

Wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd en geniet ervan!

Na jouw bericht te hebben gelezen heb ik toch ook weer hoop gekregen.
Gisteren op mijn NOD getest, ik voel me zo zwanger (veel verschijnselen) dat ik helemaal overtuigd was van een positieve test. Maar helaas, hij was negatief.

Tot nu toe nog steeds geen spoor van de rode duivels, dus ga van het weekend nog maar eens testen (met een Clear Blue test natuurlijk) als er dan nog geen nieuwe ontwikkelingen zijn....

Liefs,
Jetje

Sorry meiden,

Kreeg telkens een foutmelding bij het plaatsen van mijn bericht en nu staat hij er 4x op??!!

Het forum werkt inderdaad voor geen meter....

Groetjes,
Jetje

Wat leuk om te lezen! Zelf had ik mijn nod op 31 jan. We hebben afgelopen zaterdag een test gedaan. Hardstikke negatief! Ik balen en ik dacht nou...het is weer niet raak!. vanochtend toch maar weer een test gedaan samen! En...Jippie wij zijn ook zwanger! Het voelt en lijkt allemaal nog zo onwerkelijk!

Ik hoop dat de andere dames ook heel snel zwanger mogen zijn/worden!

liefs, Dee

Hoi Mo,
Proficiat!
Geniet ervan.
Veel succes in deze eerste spannende weken
Liefs Bloem 25

He meiden,

Wat super voor jullie!! gefeliciteerd!!! helpen die tarwekiemolie capsules dan echt, maar ik waar kan ik ze krijgen?

Super gefeliciteerd.
Liefs Carina

He meiden,

Wat super voor jullie!! gefeliciteerd!!! helpen die tarwekiemolie capsules dan echt, maar ik waar kan ik ze krijgen?

Super gefeliciteerd.
Liefs Carina

He meiden,

Super gefeliciteerd.
Liefs Carina

He meiden,

Super gefeliciteerd.
Liefs Carina

Terug
Bovenaan