Toch van 2 naar 1.

Ja ik denk ook dat er weinig aan te doen is. Ze is ook heel erg actief. Vanaf dat ze wakker is gelijk actie ? daarom hoopte ik op zn minst op een langer middagdutje haha.  
Over 2 maandjes wordt haar zusje geboren en ik hoop dan maar dat zij wel graag slaapt ??‍♀️??
 
Gisteren middag heb ik hem tegen 13uur op bed gelegd. Hij was die ochtend om 7.45 wakker. En hij heeft die middag zeker 2 en half uur geslapen. Was daar blij mee. Vrolijk mannetje dat wakker werd. 'S avonds tegen 19.00uur stortte hij wel in. Sliep vrij snel.. Maar wel een paar keer wakker geweest vannacht. Zelfs van 2.30 tot 3.30! Wat hij na ons idee nooit gedaan heeft. Slaapt de nacht altijd goed. En om 6uur wakker. Is wel even afgezakt tot 6.40. Om half 10 er in gelegd en sliep weer zo. Dus vandaag 2 slaapjes. Het is echt weer een omschakeling voor hem. En zoeken. We laten hem nu ook uit zich zelf wakker worden dan is hij ook veel vrolijker. 
 
Klinkt prima dat ritme waar je mee begon lijkt me! Onze dreumes/bijna peuter slaapt tussen de middag standaard maar 1,5 uur. Al vanaf het begin toen we overgingen naar 1 slaapje. Is ook in de ochtend tussen 5 en 6 wakker, helaas haha. Meer slaapjes krijgen we er niet in, hij heeft nooit heel veel of lang geslapen. Per kindje dus ook verschillend hoeveel ze nodig hebben denk ik. En inderdaad ook zoeken in die overgang fase, voor jullie allemaal. Als ze te moe zijn of het niet trekken, merk je het vanzelf uiteindelijk aan het gedrag (bij die van ons of heel kort lontje/grenzen opzoeken of een soort hyper hysterisch lachen en gek doen). Ik merk wel, hoe meer hij slaapt, hoe beter hij ook slaapt in de nachten. Maar hij poept vaak tijdens z'n middagslaapje en dan is het voorbij..
 
Terug
Bovenaan