Toch verteld..

@anna-lovely; vergeten te reageren op jou stukje ;)
Wat fijn dat je broer zo positief reageerde!! Dat geeft een goed gevoel he!!

Wij willen het de ouders vertellen door middel van een cadeau: een boek voor opa/oma of een EHBO-koffertje met de eerste spullen voor de kleine (luier etc)
 
hey meid

Wat leuk dat je zus heel leuk reageerde! super! en zeker fijn voor je mams dat na de hele gedoe een positief gedachte mag hebben! Hier is hetzelfde verhaal... mijn moeder is nog eigenlijk wel bezig met kanker maar is nu rustig door de chemotabletten.. en dit word haar laatste kleinkind die ze dan mee mag maken! (Bij mijn broers komen er geen kinderen bij en voor ons is dit de laatste)... dus mooier kan je het niet maken voor je mams! mijn mams was heel erg blij en super trots! Zelf flink wat tranen moeten wegpinken dankzij de hormonen!

Geniet er lekker van meid!
 
Ja dat is inderdaad erg heftig.. Dit wordt het eerste kleinkind van mijn moeder en ben zo dankbaar dat ze dat na 2 hele spannende jaren toch mee mag maken. Het maakt het extra bijzonder.
Ik hoop dat je moeder goed uit de chemokuren mag komen en nog heel lang mag genieten van jullie kleine (laatste) spruit!
 
ja het is altijd spannend
wij hebben het onze ouders erg snel verteld
maar wel even gewacht met de rest van de fam
we hebben t-shirts besteld voor onze meiden dat ze een grootste en grote zus werden maar toen was ik 11 weken maar had ik de termijn echo al gehad

ik had het al heel snel aan mijn baas op het werk wel eerder verteld aangezien ik smorgens erg misselijk was en dat kon ik niet verbloemen
dus hij hield er rekingen mee wanneer ik moest werken werd erg snel smiddags had ik er niet zo veel last van

veel succes en denk wel dat je moeder erg blij is
 
Ja we willen beide ouders een logeerkoffertje/ehbokoffertje geven met een pyamaatje, luier, sokjes, rompertje etc.. En daarin een klein boekje voor opa en oma...
Het wordt vast een succes!! Ze verwachten het totaal niet :D Maar we weten dat ze van beide kanten heel graag opa en oma willen worden, dus volgende week is het -eindelijk- zover!

 
Terug
Bovenaan