hoi meiden!!
wat een fijne leuke reactie's dank jullie wel
lief
ben idd ook erg blij met de goede echo...t maakt me idd minder onzeker
maar onzeker ben ik even goed nog wel..pfff onzeker typje ben ik...dat kan ik hier helaas al niet meer ontkennen..haha
dat bloedverlies blijf ik maar niks vinden...had zoals gezegd...m'n verhaal ook op "zwanger zijn" formum gezet...daar van de mama's in spé ervaringen mee gekregen..en waren gelukkig meer dames die dit hebben gehad..en nu al zelfs bijna op t eind zijn...maar een aantal van jullie zullen dat vast gelezen hebben
potje urine gister naar dokter gebracht..kon gelijk tussen half12 en half1 bellen voor de uitslag..superrr snel
blaas onsteking it is..of iig dat heb ik..en of t met t bloedverlies te maken heeft dat weet ik niet....want daar had ik namelijk gister ochtend tijdelijk geen last van...hahah offcours..wanneer je er net achteraan gaat..blijft t uit..maar goed..hieruit bleek dus wel blaasontsteking..antibiotikaatje gekregen..5 daagjes...en dat moet t over zijn...ff afwachten dus..hopen dat t "bloeden" ook weg blijft dan
...
ik kijk er uit naar donderdag..de nieuwe echo...misshcien dat ik ga vragen...zolang ik dat bloedverlies heb..of ik elke week op echo mag komen...just for sure..hopelijk kan dat..maarrrr ze hebben t erg druk..dus weet niet of dat wel zal lukken...ff afwachten ook
meiden..geloof mij...ik gun dit geen van jullie..die onzekerheid door bloedverlies..pffff bevalt me niks..haha..hopelijk gaat de tijd naar de 3 maanden grens snel!!
kus hilmar