Mag ik hier ook even op reageren???
IN mijn omgeving wordt haast niet gerookt, alleen door mijn schoonouders. Tja... maar het zijn wel schatten van mensen. Ze passen ook op mijn kinderen 1 dag in de week en er wordt nooit in huis gerookt, dus we hebben gelukkig ook geen problemen daarmee. Alleen als ik mijn kindjes weer ophaal, reuk ik toch die geur van sigaretten, bleh... En ook mijn wagen die bij hen in de bijkeuken staat ruikt er naar. Maar ja... ik weet dat ze buiten roken, alleen mijn schoonvader steekt hem al in de deuropening in de brand, dus stinkt de bijkeuken ook naar de rook, helaas...
Ik accepteer dat van hen, ze hebben alles voor de kleinkinderen over en die ene keer in de week ... dat moet dan maar. Ik ben er van overtuigd dat ze er nagenoeg niets van meekrijgen. Dan kun je inderdaad ook niet wandelen met de kleine, aangezien daar genoeg uitlaatgassen zijn die ook niet gezond zijn en die ze ook inademen.
Ik persoonlijk zou er niet teveel drama van maken en reeel bekijken om hoeveel het nu eigenlijk echt gaat....
Succes!
Gr. Mamajo.