Toch weer hoop...!!!

Hallo allemaal!
Vanmiddag hadden we de uitslagen van mijn man,we waren op van de zenuwen omdat het er erg slecht uitzag(hij zou alleen maar dode zaadcellen produceren)
Maar gelukkig hebben ze in het VU toch nog wat redelijke zaadcellen,al is het heel weinig,kunnen vinden. Mijn man moet nu nog 1x een potje vullen en aan de hand daarvan besluiten ze of het ivf icsi met of zonder mesa/tese wordt!!!(d.m.v een operatie halen ze dan de zaadcellen weg) We zijn erg opgelucht omdat het er allemaal erg slecht voor ons uitzag,dus jullie kunnen je voorstellen dat we eigenlijk erg blij zijn.
8 februari wordt voor ons weer een belangrijke dag want dan horen we weer hoe en wat.
Dus meiden,geef niet op! er zijn nog mogelijkheden genoeg.
gr. en iedereen succes!

Fijn zeg!!! Hopelijk kunnen jullie snel beginnen met 1 vd genoemde behandelingen. Is bij het ziekenhuis waar jullie lopen een wachtlijst voor ivf/icsi?

gr
Marielle

Wat goed zeg! Zo zie je maar weer! Mijn vriend moet juist op 8 februari bij het ivf centrum van de VU zijn kwakje inleveren... dan wordt er bekeken waar wij voor gaan: iui, ivf of icsi. Wie weet komen we elkaar nog tegen! Heel veel succes gewenst in ieder geval! groetjes Noortje

dank jullie wel allemaal!
er is wel een wachtlijst idd.(Rotterdam en Nijmegen)maar in Gent niet en daar wil hij ons zeer w.s naar toe sturen dan. wel ver,maar dat maakt allemaal niet uit als je weet waar het voor is!onze gyn zit in gooi-noord (huizen/laren)
enne..Noortje, mijn man moet om 12.15 er zijn wie weet komen ze elkaar tegen,idd.

De wachttijd bij het LUMC is 9 maanden! Ik dacht dat alleen het amc in Amsterdam ivf behandelingen deed en de VU is toch een ander ziekenhuis in Amsterdam. Wat is eigenlijk het verschil tussen deze 2 ziekenhuizen?

Terug
Bovenaan