Toch weer hoop...!!!

Het zijn twee verschillende ziekenhuizen, VU is universitair maar wat het verschil nou maakt???? Geen idee. De VU heeft een speciaal IVF centrum waar ze niks anders doen als dat. Onze gyn zei dus ook dat ze ons naar de VU stuurde omdat er geen wachtlijsten zijn en in het AMC wel. De andere reden was dat ze er zelf gewerkt heeft.

noortje..dat meen je niet! nou dan komen jullie elkaar zeker tegen,haha
het verschil tussen die zhzen weet ik ook niet alleen dat de vu echt een specifieke ivf afdeling heeft. maar blijkbaar op icsi gebied en mesa tese weer niet anders zouden wij toch wel daar naar toe gestuurd zijn...8 feb toch weer even vragen.

Het is echt 12.15. Wat een stom toeval he! Als we voor iui in aanmerking komen gaat dat in ons eigen ziekenhuis gebeuren en ivf of icsi in de VU. Maar dat weten we dus nog niet, dat hangt af van het potje wat mijn vriend 8 februari produceert....

tja , het zal wel een soort spreekuur ervoor zijn.spannend he? wij horen dan of het icsi wordt met of zonder mesa/tese(operatief verwijderen van zaadcellen) succes!

Wat fijn voor je dat het toch nog allemaal een ietwat positieve draai gekregen heeft! Dat geeft de burger (en mij dus) wel moed! Zo zie je maar dat de wonderen nog niet de wereld uit zijn! Heel veel succes hoor! Die kerel van mij moet maandag zijn zaad inleveren en dan hebben we daarna de samenlevingstest en mijn evt. eiwandelpaden worden gevolgd..ook allemaal spanning allom dus..
En..ben uiteraard nog niet ongi dus nog dubbele spanning effe..
toi toi simoon

Vinden jullie dat wachten ook zo vreselijk. Het liefst zou je toch alles in een keer regelen... En dan weer inleveren en dan weer wachten op de uitslag en dan weer wachten op een nieuwe afspraak en dan weer. Wat een gedoe toch iedere keer!!!! Het duurt zo lang.

ja soms wordt je er wel moedeloos van.maar gelukkig krijgen we elke keer wel weer een beetje hoop en dat scheelt. enne maar in je achterhoofd houden waar je het voor doet he? maar idd een dipje zo nu en dan hoort er wel bij,helaas..

Terug
Bovenaan