toch zorgen om bekken enzo!

nou dames..
heb vannacht weer eens verschrikkelijk geslapen..
toen ik klaar wakker in bed lag begon ik weer over alles te piekeren en het houdt me vooral bezig dat ik zoon ontzettende last heb van mijn rug en bekken!
de bekken fysio zei al dat ik iemand ben die er na de bevalling ook nog last van ga houden en hiervoor ook moet gaan trainen met haar..
maaar ik ben kapster en wil toch wel na een maand of 3 weer gaan werken,dus kan het echt niet gebruiken om dan nog last te hebben van mn bekken!
ik kon wel krukken gaan aanschaffen maar door mijn rugklachten zou dat weer een slag voor mn rug zijn.
als ik op de bank zit,kom ik er amper af..de wc is een hel..en laat staan het draaien in bed of lopen in het algemeen..
ik moet dus met mijn gyn gaan bespreken om de baby eerder te halen (na de 37weken) want des te eerder ik " ontlast " wordt des te beter.
ben wel heel benieuwd hoe hij gaat reageren..en dat houdt me echt bezig..
donderdag heb ik een afpspraak met hem.

moest het even kwijt!
Groetjes kim 32,5

ik heb het bij mn eerste ook zo verschrikkelijk gehad!!

lief vanaf 20 weken al 3 keer per week bij de fysio werkte niet meer end!!
en dat is nu alweer 5,5 jaar geleden.... durfde eerder ook niet aan een 2de te beginnen omdat ik het doodeng vond met mn bekken!!
als wij nu nog (ook voor ik zwanger was van deze) een dagje weggingen naar de efteling of weet ik veel waar had ik standaard last van mn bekken einde van de dag en kon ik mn rechter been niet voor mn linker krijgen....

eze zwangerschap valt me 100% mee qua mn bekken... ook de fysio staat ervan te kijken want heb tot op heden nog geen fysio nodig!!! ook nog nergens last van....
wat zei zelf denk is omdat ik bij mn zoontje overal heel veel aankwam en deze puur en alleen mn buik is dat dat het verschil is... terwijl ik nu veel actiever ben(kind op en neer naar school werk nog enzo) dus erg apart!!!!

hoop voor je dat je er echt minder last van gaat hebben na de bevalling!!!
en succes met je gesprek bij de gyn!!!

mij wilde ze er niet eerder voor inleiding maar hoop voor jou van wel!!!!

daan

Hoi Kim,
die bekken zijn ellendig he! ik heb er niet zo'n erge last van als jij maar kom soms ook niet overeind enzo, loop 2xpw bij de fysio...
soms denk ik al GGGRRR

vanacht hier ook een piekernacht met nauwelijks slaap. bah.

Ben benieuwd wat je gyn ervan zegt!! lijkt mij dat je beter eerst goed kan herstellen dan snel werken en last houden toch!! werken kan altijd nog :)
sterkte!
xMarij

Ik heb ook last van mijn bekken, bij de vorige ook gehad maar ik heb het zelf nog nooit gehoord dat ze om die reden eerder zouden gaan inleiden?!
Ik hoop het voor je...

Hi, is idd heeel vervelend zo'n bekken, heb na mijn jongste nog 2 jaar gelopen voor ik weer een beetje op de been was, is nooit helemaal weggegaan. Dat je misschien na 3 mnd niet kan werken is heel vervelend. Als je in loondienst bent, wordt dat natuurlijk wel gewoon doorbetaald. Is je kindje al ingedaald? Dat kan zorgen voor wat meer stabiliteit.. niet altijd hoor, maar als het zo is is t fijn natuurlijk. Die stabiliteit ben je na je bevalling wel weer kwijt. Ik ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen. Na de bevalling heb je er natuurlijk wel weer een zorg bij. Sterkte iig, het beeld van de stralende zwangere gaat helaas niet voor iedereen op. Ik hoop dat deze zware tijd je een prachtbaby opleverd!
x Taraneh

Ik hoop voor je dat je gyn ermee instemt.
Als je voor de afspraak met gyn nog bij de fysio langs moet zou ik vragen of deze het op papier wilt zetten, want als je alleen zegt de fysio heeft gezegt..... Voor hetzelfde denken ze ja dat kan iedereen zeggen. Dan heb je het tenminste op papier staan.
Sorry voor de negatieve instelling maar heb nogal mindere ervaringen met de verschillende disciplines qua medici en hun samenwerking.
iig heel veel sterkte.

Terug
Bovenaan