toch zorgen om bekken enzo!

Jee, wat vervelend zeg!! Ik heb zelf gelukkig nooit echt last gehad van bekkenpijn, dus ik weet ook niet hoe dat is, maar het lijkt me echt heel erg naar.

Ik zou wel, wat Pini ook zegt, je fysio het eea op papier laten zetten. Want helaas, inleiden doen ze bijna niet voor de 42 weken.

Ik hoop echt voor je dat je of snel spontaan gaat bevallen met 37 weken, of dat je anders ingeleid word.

Hi Kim,

Mijn fysio zei juist het tegenovergestelde:
Vrouwen die bekkeinstabiliteit hebben, hebben juist meer kans op een makkelijkere bevalling omdat hun bekken al zacht en week is!

Als ik jou was, zou ik me er niet vast op pinnen dat ze je eerder gaan inleiden. Ik lees me op verschillende mamaclubs en er zijn meer mama's met meer verschillende klachten, maar inleiden is er helaas vaak niet bij. Doen ze alleen als de kleine zelf in gevaar is of als de mama in gevaar is. En bekkenproblemen zien ze niet als gevaar voor de gezondheid.

Heel veel sterkte met de laatste loodjes.

Gr. Tamara
(februari mama).

bedankt dames voor de steun!
doet me toch goed!
gelukkig heb ik wel een medelevende gynaecoloog die heeft al eens het woord inleiden ervoor laten vallen,dus heb wel beetje hoop.en anders maak ik hem wel gek..ik ga dus echt geen 42weken lopen.natuurlijk moet het kindje wel mooi op gewicht zijn! maar dat zit wel goed denk ik haha.
en ik zat ook al te denken om het op papier te laten zetten,zal even morgen contact opnemen met de fysio.
we zullen zien hoe het gaat lopenl
hou jullie op de hoogte!

liefs kim32,6

Terug
Bovenaan