toch zwanger na sterelisatie man ??

A

Anoniem

Guest
hallo,
zijn er nog meer mensen die toch zwanger zijn geraakt na sterlisatie man??? wie heeft hier ervaring mee???.waarom mijn vraag ,ik moest de 29ste ongesteld worden maar nog steeds niks heb gevoelige borsten opgezette buik en veel steken in mijn buik . dus 3 dagen overtijd . ben bang dat ik zwanger ben heb al 4 kideren daaronm heeft mijn man gekozen om steralisatie te doen . graag wil ik mensen die hier ervaring mee heb . kan het of kan het niet .

alvast bedankt.

Tja ik heb weleens een verhaal gehoord van een zw.schap na sterilisatie vd man. Hun geloofden het zelf ook niet en deze man wilde een vaderschapstest(mede omdat hij zo vaak op zakenreis was) En ja hoor hij was echt de vader. Dus zaadleiders weer aan elkaar gegroeit helaas. Dus als je het zeker wil weten of je zwanger bent zou ik gauw naar de drogist gaan voor een test. Laat je het weten,? ben heel benieuwd.

ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou zeggen, als je zekerheid wil, doe een test... succes!

hartstikke bedankt dames.

ik laat jullie iets van weten ben heel erg benieuwd .
en bang . had wel een late eisprong deze keer . maakt het ook wat uit? licht het daaraan misschien? ik weet niet meer wat ik moet denken.

groetjes

Het is wel een vaste regel dat 2 weken na je eisprong je menstruatie pas plaats vindt. dus als je eisprong later was dan kan je menstruatie ook later zijn. lichaam heeft namelijk die 2 weken nodig.

Maar ik zou idd ook voor het testje gaan al is het alleen maar om even je gevoel gerust te stellen.

Ben ook wel erg benieuwd naar de uitslag.

Is je man al lang geleden gestereliseerd ??

Ik heb wel vaker gehoord dat het kan gebeuren.
Verder is het waar wat Marisca01 zegt, je menstruatie komt eigenlijk altijd 14 dagen na je eisprong. Dus bij een late eisprong is de kans op een late menstruatie aanwezig.

mijn man is 1 jaar geleden gestereliseerd

ik heb wel erge krampen in de buik maar wilt niet doorzetten . werdt wakker van de pijn. of misschien heb ik verkeerd geteld ??? de laatste menstruatie was op 3 okt vanuit een cyclus van 26 . ik heb ook geteld van cyclus 28 . maar ben overtijd dit heb ik nooit gehad. ik weet het niet meer hoor maar ik ga vandaag een testje doen en ik laat jullie weten . ik vindt kinderen heel erg leuk maar ik heb een dochter van 8 een 2ling van 4 en een baby van bijna 2 dus ik heb mijn handen helemaal vol en na de laatste bevalling heb ik BI gekregen en heb nog steeds heel erg last van . pffffffffffffff nou in in ieder geval ik hou jullie op de hoogte. groetjes

o meid toch... heel begrijpelijk dat je er ff doorheen zit nu je dit gevoel heb... maar zoals de andere meiden al zeiden is het meestal 14 dagen na je eisprong dat je dan kan testen meestal...

We horen het wel van je! sterkte meid

Terug
Bovenaan