hey,
ik zou wel even een andere test gaan doen als ik jou was. Deze is niet te vertrouwen. Een c-streep moet pas tijdens gebruik erop komen. Aan de andere kant het streepje van het hcg is niet gekleurd dus dat geeft al veel zekerheid, maar doe toch maar een nieuwe voor de zekerheid.
Als je ongie nog even uitblijft ondanks een negatieve test maak je dan niet ongerust. Iedere vrouw maakt dit wel eens mee zonder zwanger te zijn. Ik was eens 2 weken overtijd! En heb ook wel eens een cyclus overgeslagen. Tussendoor een klein beetje verloren, ienieminie beetje en veel buikpijn... maar het kwam pas veel later goed op gang. Heel veel zaken hebben invloed op je lichaam: vakantie, ziekte, eten, stress... je lichaam staat onder invloed van hormonen en deze worden soms beïnvloed waardoor je lichaam even van slag is. Niks aan de hand, de volgende cyclus is weer normaal.
Ik heb wel eens een verhaal gehoord van iemand die toch zwanger werd ondanks dat haar man gesteriliseerd was. Maar die kans is zo minimaal! Doe nog een test en als die negatief is ga je lekker ontspannen. Je kan door de spanning ook de ongie tegenhouden.
En als het wel zo is: weet je... het is even heel erg schrikken maar als je 9 maand verder bent is je jongste bijna 3! Echt... het komt wel goed!
Laat het nog even weten!