toegeven

A

Anoniem

Guest
Iedereen weet dat het erg belangrijk is dat men consequent is naar zijn kind(eren) toe. Toch is er wel eens een moment waarop je toegeeft, terwijl het eigenlijk niet mag.

Wanneer en bij wat?

Groetjes Babybelle

Ik begin maar meteen:

- Onze dochter krijgt wel eens een slokje van mijn drinken (cola, spa, lauwe thee). Terwijl we haar dit eigenlijk niet willen leren. Maar toch...soms kijkt ze er zo lief bij. En wat is nou een slokje? Alleen als je op bezoek bent en je kindje gaat erom zeuren, das weer minder........!!

Ik laat mijn kinderen af en toe meer tv kijken dan goed voor ze is.

Voordat ik kinderen had, had ik allerlei pedagogische ideeen, niet teveel tv kijken, en als ze tv zouden kijken, alleen verantwoorde programma ´s.

Ik heb Jetix en dat soort troep lang buiten de deur weten te houden, maar de oudste is nu 7 en kijkt nu wel pokemon en dat soort series, terwijl ik het echt verschrikkelijk vind.

Als het mooi weer is stuur ik hem wel naar buiten, maar zeker met die regen van de afgelopen dagen, geef ik veel te snel toe als hij zeurt om de tv.

Met koek en snoep geef ik niet zo snel toe.

Als we aan het shoppen zijn heb ik altijd wel wat lekkers bij me voor Jennifer. Al heeft ze haar koekje al gehad.....   Maar ja ik moet af en toe ff kleding kopen en tja als ik dan haar en mezelf een pleziertje doe ..nou vooruit.. doe ik daar niet echt moeilijk over.

En bij opa en oma knijp ik soms ook een oogje dicht!!

gr. Ilone

Hoi

Dat tv kijken herken ik vooral idd bij de oudste. Of te lang op de ds spelcomputer. Eigenlijk wil ik de kookwekker gewoon weer toepassen. Bijvoorbeeld op 45 min draaien, en dan computer uit!

Groetjes Kirsten

Hoi

Dat tv kijken herken ik vooral idd bij de oudste. Of te lang op de ds spelcomputer. Eigenlijk wil ik de kookwekker gewoon weer toepassen. Bijvoorbeeld op 45 min draaien, en dan computer uit!

Groetjes Kirsten

Hoi,
Ik probeer ook de ''nee is nee'' theorie vol te houden, maar ja..
Ik ga het makkelijkste ''om'', als ze idd over de rooie gaat buitenshuis..Heb geen zin om dan te mopperen en negeren is dan vaak geen optie.
Thuis is het makkelijker, niemand last van..haha
Gr Rina

Hoi,

Ik kan zo gauw niet echt iets bedenken. Wel zit ze soms met haar eten te kliederen, maar ze eet dan wel goed, dus ja dan laat ik haar ook maar gaan.
Verder is Nee echt Nee hier, want ik hou niet van dreinende kinderen. En ook met winkelen is ze niet lastig, in tegenstelling tot een neefje die heel veel koekjes enzo krijgt met winkelen, omdat hij anders blijft gillen.

Ben gewoon best streng, maar ja ik heb weinig geduld....

groetjes Mariska

Terug
Bovenaan