toegeven

Hoi,

Ik ben eigenlijk heel consequent. Nee is Nee en Ja is Ja.
Maar goed, natuurlijk zijn er dingen waar ik bij toe geef. Ik merk dat ik dat bij Eva vaak doe als ik haast heb. Eva kan zichzelf aankleden, schoenen aan, jas aan en rugzak om. Maar ja, als je dan haast hebt, dan is het gewoon sneller om het zelf te zoen!

En bij Bas gaat het vooral mis bij etenswaar! Bas eet soms dingen die ik misschien nog niet zo geschikt voor hem vind, maar hij ziet ons dingen eten en hij wil dat dan ook. Dan geef ik vaak toe. Ergens geef ik hem nog gelijk ook. Als iedereen een roze koek krijgt, dan zou ik ook geen genoege nemen met een tarwe biscuitje. En als mijn grote zus ketchup bij haar frietjes krijgt, dan zou ik dat ook willen!

Groetjes, Karin

Hoi!

Ik geef tijdens het winkelen wel eens toe als Tara aan het jengelen ('zeuren' ) is. Dan krijgt ze een Dora-koekje van me.
En als we thuis zijn, dan loopt ze wel eens naar de kast waar de lekkere (vooral ongezonde ) dingen in staan en maakt een geluid alsof ze de Hulk is en de kast wil opentrekken. Dan geef ik haar vaak ook wel een koekje.
Mijn man geeft haar vaak chips of koek als hij het zelf eet, hij zegt dat ze al zo dun is en ook wel wat lekkers mag .... maar ze krijgt het niet altijd van hem hoor, want ik ben er ook nog! Hahaha
Bij mijn moeder zal ze ongetwijfeld meer koekjes en zelfs snoep (!) krijgen, want mijn moeder past 5 dagen van 8:30 uur tot 18:30 uur op haar en ik zie niet altijd wat ze krijgt.
Maar frisdrank mag ze echt nog niet van mij. Gelukkig drink ik het zelf niet en mijn man drinkt het alleen bij het avondeten (waar ik dus bij ben ).

Groetjes,
Shivana

OWhhh wat ben ik streng als ik dit lees, mijn zoon krijgt dus niets extra's!

In de ochtend krijgt hij altijd z'n ontbijtkoekje en na z'n fruit krijgt hij bijna altijd rozijntjes! Maar nooit eens iets extra's ofzo!

Zelfs beide oma's heb ik op hun flikker gegeven, die passen hier allebei op, en tijdens het oppassen moeten ze gewoon doen wat ik vraag...komen we bij hun thuis, dan knijp ik een oogje dicht! Want de ene oma gaf hem maar 3 koekjes omdat hij steeds terug naar de kast liep....ja hallo die kleine is dus niet dom, oma wel!! En andere oma bleef hem maar chips geven als hij niets opat....daar ben ik heel kwaad om geworden, als hij niet wil eten, dan eet hij niet klaar!!

Mijn zoon eet nu al 3 avonden niet z'n avondeten, nou ja jammer dan! Hij krijgt niets extra's, het enige moment dat ik toegeef is als hij om een appel vraagt, die mag hij van mij dan altijd hebben!

Groetjes
Angel

Terug
Bovenaan