Toekomstige ouder(s) met ADHD gezocht

Voor een studie naar de ontwikkeling van ADHD zijn we op zoek naar stellen die een kinderwens hebben of nu zwanger zijn en waarvan 1 of beide ouders (van het te verwachten kindje) AD(H)D heeft.

Kijk voor meer informatie en aanmelden op www.vroegherkenningadhd.nl

Echt de grootste onzin dit omdat het mindje misschien wat drukker is als normaal hou op zeg

[quote quote=10574590]Echt de grootste onzin dit omdat het mindje misschien wat drukker is als normaal hou op zeg[/quote]Als je niet weet wat het precies inhoudt, wat, zo blijkt uit deze reactie inderdaad niet het geval is, hou je mening dan lekker voor je. Zeker als die niet aansluit op het verzoek van degene die de post maakt. Ze zoeken gewoon mensen om onderzoek te doen.

Wie zegt dat ik niet weet wat het inhoud? Mijn hele schoonfamilie heeft het dus ik weet heel goed wat het inhoud maar de oplossing is niet mensen volproppen met medicijnen

Omdat het niet alleen maar draait om wat drukker zijn, maar vooral het gebrek aan concentratie super lastig kan zijn. Laat staan het scala aan andere symptomen dat erbij komt kijken. En dat jij medicijnen niet nodig vindt, terwijl je dus zelf geen ADHD hebt, of niemand in je omgeving deze gebruikt terwijl ze het wel hebben, wil dat nog niet zeggen dat deze dan "nergens voor nodig zijn" bij anderen. Weet jij veel of anderen hier wel baad bij hebben of het wel nodig hebben. Dat terzijde, wie in deze thread had het over medicijnen? Niemand! Ze vragen naar mensen om onderzoek te doen naar vroege herkenning. Dat staat compleet los van jouw mening over ADHD en medicatie.

Terug
Bovenaan