Toekomstige ouder(s) met ADHD gezocht

Dag allemaal, bedankt voor de reacties.
We zijn inderdaad niet uit op het enkel voorschrijven van medicijnen, onze studie is alleen een observatie van ouders en hun kinderen. We zijn benieuwd naar de verschillen tussen kinderen om zo meer te weten te komen over de vroege stadia van ADHD. We hopen dat deze studie uiteindelijk bijdraagt aan eerdere, betere begeleiding van ouders en kinderen die dat nodig hebben. 

Leuk! Ik zal me aanmelden. Hier 29 weken zwanger van nr 2. Erg actieve baby in de buik. Haar 4 jaar oude broer is uiteraard nog niet gediagnosticeerd, maar lijkt in zijn gedrag veel op zijn wel als ADHD gediagnosticeerde 14jarige neef (en heeft ook wel wat trekjes van hooggevoeligheid (HSP) met een hele sterke wil). Benieuwd of zij daar op zal lijken.
Zelf niet gediagnosticeerd, maar herken veel van mezelf in ADD /HSP HSS (high sensation seeker).  Mijn 2 broers zijn als ADHDer gediagnosticeerd en ook mijn beide ouders vertonen veel trekjes.
Mijn man en zijn familie neigen wat meer naar Asperger (lichte vorm van autisme), dus we zijn een interessante mix...lol.

Terug
Bovenaan