Toeter!

Hey dames,

Hoe is het met jullie buik gesteld? Ben wel even benieuwd.... Het lijkt bij mij net alsof ik een 6 maanden buik heb al (volgens kenners)... verder niet zoveel aangekomen maar die toeter is echt ongelofelijk.... Denk dat het ook te maken heeft met de myoom (vleesboom) die ik buiten mijn baarmoeder heb, maar toch.... ik ben al een bowling bal met beentjes en het schijnt alleen nog maar erger te worden ;-)

Benieuwd hoe het bij jullie is!

Groetjes Babette
(Bijna 21 weken en geen zin om te werken vandaag...)

Bij mij zie je nog niets!! Ik kan ook mijn eigen kleding nog aan :)!!
Dit vindt ik dus echt niet erg haha, heb ik ook nog geen buik die in de weg zit. (nou ja, wel die van mezelf, maar daar ben ik aan gewent XD)

Liefs Sonja

Hier een beginnend buikje. Onbekenden zullen nog niet kunnen zien dat ik zwanger ben, maar vrienden en familie zien duidelijk verschil met mijn "normale" postuur. Pas nog gemakkelijk in mijn gewone kleren.

Verder heb ik nog steeds veel zin om te werken en tel de dagen nog absoluut niet af tot mijn verlof.
Wel wat minder dat we middenin een mega verbouwing zitten. Hebben in oktober een nieuw huis gekocht. Maar over ca. 2 weken kunnen we er eindelijk in. We logeren nu bij mijn schoonouders.

20wk 3dg zwanger

Echt waar, met 8 weken keken mensen al naar m'n buik.... omdat ie dikker werd (ben erg sportief van mezelf dus de bolling viel heel snel op...)... Wel lekker dames dat jullie je eigen kleding nog passen... Scheelt een hoop geld...

Bij mij staan ze echt al op in de tram etc....

Mijn kleding past al lang niet meer. Alles vervangen door de zwangerschapsmode. Heerlijk! En inderdaad, ook hier al een flinke buik. Mijn eigen spekrollen, maag en darmen zijn naar boven verhuisd en hebben plaats gemaakt voor een baarmoeder die bijna tot aan mijn navel rijkt met een goede bolling. Ter hoogte van mijn navel 'deukt' mijn buik nog een beetje in, maar dat zal niet meet voor lang zijn!

Mijn eigen kleding ligt al zeker een week of 6 in de kast. Ik ben vrij slank van mijzelf en bij mij is echt duidelijk te zien dat ik zwanger ben. Misschien scheelt het dat de derde is, hoewel ik bij de eerste vanaf week 16 ook echt niet meer in mijn eigen kleding paste.

Mijn kleding pas allang niet meer, loop al vanaf 10 weken met zwangerschapskleding. Heb nu ook al een hele buik dat echt iedereen het ziet. Het is wel mijn tweede zwangerschap en ze zeggen dat het dan iets sneller gaat. Maar verder voel ik me goed. En met de kleine in mijn buik gaat ook alles goed.

groetjes daisy
22w+4d

Terug
Bovenaan