Toeter!

hoewel ik nog steeds 6 kilo onder mijn startgewicht zit is mijn buik onmiskenbaar..het is mijn eerste kindje.. maar gisteren kreeg ik zelfs te horen of ik er nie stiekum 2 had verstopt!

sjaar
21w3d

Heb ook al een enorme buik! wel heel hoog waardoor ik nog wel een aantal van mijn gewone broeken pas.
Een erg verschil met de eerste, toen zag je het vanaf week 25 echt een beetje.
Maar vindt het niet erg, ben er trots op! ; )
Merk dat ik nu ook veel sneller harde buiken heb, das minder.

Kim 21 wkn

Nou ik vind dat ik ook nog niet zo'n buik heb , bij de 2 vorige zwangerschappen had ik veel meer een buik maar ja de boel is allemaal naar onderen uitgezakt dus het hangt bij mij denk ik meer naar onderen vandaar dat de buik wegblijft.

Ik heb ook al een flinke buik... hihih zelfs mijn navel wordt stuk minder diep. Ik ben nu 18w3d (1 mei UD)
Maar goed ik draag ook echt na voren echt een toeter voor dus. Omgeving denkt ook al dat ik verder ben, maar dat was bij mijn zoon ook zo... dus heel raar is dat niet voor mij. Al ben ik maar 2 kilo aangekomen sinds de start. Maar moet echt al zwangerschapsbroeken dragen.

Dames, ben helemaal blij dat ik niet de enige met een toeter ben :)... Bij komt het volgens mij echt door die vreselijke myoom (vleesboom) bovenop mn baarmoeder.... Het kreng is 10cm in omvang... zijn er meer die hier last van hebben?

ik heb ook een flinke toeter ja. Ben zelf smal, maatje 36, en ik heb echt al een ballon. Ik vind het ook al weer te merken met slapen. Lig niet altijd lekker met die buik op mijn zij. Sinds wk 9 al aan de zwangerschapskleding

Ik heb ook al een flinke buik...eigenlijk pas de laatste 2 weken. Daarvoor pastte ik m'n gewone kleding nog! Nu gaan er al mensen voor me opstaan...niet dat ik dat erg vind hoor.
ik vind het wel lekker om een buik te kunnen laten zien...hoef je niet steeds te vertellen dat je zwanger bent, mensen zien het nu zelf wel.

Gr. Petra 22 wk.

Hier ook een dikke buik!
pas al een tijdje mijn gewone kleren niet meer, en nu begin je toch echt formaatje voetbal te onderscheiden. Mensen vragen ook aan mij of ik geen tweeling verwacht!
Vind het wel fijn dat het zo goed te zien is, want nu vragen mensen zich niet meer af of ik gewoon dik aan het worden ben haha.

Gr, sukkie
19 wek.

Terug
Bovenaan