toetje

A

Anoniem

Guest
wat geven jullie je kindje als toetje??
ik geef nu danoontje start of een toetje van bledina maar vind die vrij duur dus vroeg me af of ze ook als iets van yoghurt ofzo mogen??
maar das weer zo zuur en ik wil ze eigelijk niet nu al veel suiker gaan geven door er ranja oid door heen te doen..
wie heeft er tips??

hoi,

ik geef robin altijd volle yoghurt met een beetje fruit er door en hij vind het echt heerlijk.
en natuurlijk ook wel eens een danoontje, meestal in het weekend.

gr. danielle

Ik heb hier 1 die absoluut géén yoghurt lust... maar ik heb wel wat tips voor je!
Fruithap,diksap door de yoghurt
Óf wat ik zelf vroegáh erg lekker vond; in een bakje een beschuitje kruimelen met
halva-jam (of fruithap)  en de yoghurt erover gieten.... jammie!

Hier dus wel yogolino en danoontje, maar niet elke dag.. eens in de 2 á 3 dagen vind ik voldoende, wij hebben zelf ook niet elke dag wat na.

Groetjes Debby

Hier is de jogolino ook erg favoriet!!
Zijn mondje gaat al open als ik na zijn eten naar de koelkast loop,dikke tranen als ik zijn fles ga pakken omdat hij om de dag geen jogolino krijgt.

Groetjes Mikkie.

Ik geef Thijn altijd danoontje start. Ik heb op het cb gehoord dat je tot 1 jaar geen joghurt mag geven.

Groetjes Bianca mv Thijn 28-12

cb's....cb's.... De ene cb zegt dít de ander dát...
Onderling klopt er geen jota van... ik ga ff googlen....maar voor zover ik "weet" is het vanaf 9 maanden als ik me niet vergis (of was het 7??)
Ik ga ff googlen....

Groetjes Debby

vanaf 7 maanden dus.

http://www.allesoverkinderen.nl/ne_voerschema.htm

ik mocht van het cb vanaf 8 maanden al yoghurt geven, moest wel volle yoghurt zijn, waarom weet ik eigenlijk niet meer.

gr danielle

Terug
Bovenaan