Tong uitsteken

[quote quote=10189924]Daar wil ik even op reageren. Mijn dochter steekt ook vaak haar tong uit, maar ik merk duidelijk verschillende oorzaken daarvoor. Soms is ze in de box heel nieuwsgierig aan het rondkijken en steekt daarbij haar tongetje uit. Dan is ze eigenlijk gewoon al haar zintuigen aan het gebruiken om dingen te ontdekken. Niks mis mee! Soms na het eten van een hele fles steekt ze ook haar tong uit en kijkt daarbij moeilijk. Dan zit er een boertje dwars en kan het best zijn dat ze misselijk is. Maar ik geloof dus niet dat ze altijd misselijk zijn als ze hun tong uitsteken. Zou vooral kijken naar de manier waarop ze kijkt en het tijdstip waarop ze het doet. Er hoeft niet altijd een medische oorzaak te zijn ?[/quote]
Heb je gelijk in. Ze speelt ook regelmatig met haar tong. Maar als ze t uitstak zo na haar voeding liet zee m gewoon hangen en was ze afwezig. Dus vandaar. T is ook ontdekken hoe t bij je eigen kind is

Ja dat herken ik wel, dat heeft mijn dochter ook na het flesje, als ze teveel of te snel heeft gedronken :) kan me dan goed voorstellen dat het niet fijn zit in je buik haha.
Inderdaad, ligt aan context en hoe je kind erbij zit of het iets is of gewoon spelen/ontdekken. Dat kun je als moeder denk ik wel aan je kind merken 

Terug
Bovenaan