Hoi Mike en Lisa!
De ingreep zelf was snel klaar, maar dochter was wel even erg overstuur. Heb zelf zeker ook wat tranen gelaten, maar gelukkig daarna snel weer aan de borst gehad daar. Thuis lukte het aan de borst eerst niet meer en veel huilen, maar 's avonds lukte het drinken gelukkig weer!
We hebben op advies van de tongriemkliniek ook nog fysio gehad voor onze dochter, omdat de kaak- en nekspieren erg gespannen kunnen zijn bij een te strak tongriempje.
Na de ingreep en fysiobehandelingen werd mijn dochter steeds relaxter en begon zelfs te lachen. Je kon duidelijk zien dat ze beter in haar vel zat. Borstvoeding uiteindelijk volgehouden tot 10 weken, dochter wou nog steeds overdag heeél vaak drinken en dit brak mij op. Maar het voeden deed wel minder pijn.
De nazorg is wel erg akelig om te doen, brak m'n hart. Ik heb dit uiteindelijk ook niet de 4 weken die ze adviseren volgehouden, na 2,5 week ben ik hiermee gestopt, nadat ik op de nacontrole hoorde dat alles er goed uit zag.
Al met al, is het best heftig allemaal, maar onze dochter heeft er zeker baat bij gehad, vooral dat ze minder huilde en relaxter is geworden! En daarna ook heerlijk kon slapen overdag in bedje.
Veel succes met jullie kindje!