Too much....

Hoi!
Ik vind het erg leuk om met moeders te teuten die kindjes in dezelfde leeftijd hebben. Maar ik raak het overzicht echt kwijt, het zijn mij er veel te veel! Wat dat betreft vind ik het erg jammer dat er maar liefst 4 maanden zijn samengevoegd. Ik heb nog steeds een leuk contact op een besloten msngroup voor de oudste (in en rond november 2004). Zoiets zo ik ook liever doen nu. Maar tot zo ver ik weet bestaat er niet zo'n groep...
dus heb ik er zelf maar een opgericht.
http://groups.msn.com/mamasfebruari2007  voor iedereen die in februari uitgerekend was of wiens kindje rond die tijd geboren is. Wie komt mij vergezellen?

groetjes Dionne

als iedereen uit januari/februari meeverhuisd vind ik t wel leuk.maar als de helft hier blijft hangen,zou ik dat wel jammer vinden.en 2 forums bijhouden...dat gaat me zeker niet lukken.wie doet ermee???

de maart-mama's zijn ook al deels verhuisd naar een andere site: www.forumplaza.nl. dan naar jeugd en kinderen en maart mama's. Daar zitten de april mama's ook al. En de mama's van augustus 2005 (ja, even geleden, maar zeker zeer actief) zitten daar al bijna 2 jaar en dat voldoet erg goed.

Misschien een idee om daar ook heen te verkassen of lekker met de maart mama's mee te kletsen.

Wie weet tot daar!

greet

Hihi, dat is het nu juist, ik wil februarimama's (en een klein beetje eromheen) om mee te kletsen!
Voordeel van een besloten groep vind ik ook dat alleen leden meelezen, kun je nog eens wat kwijt...

Terug
Bovenaan