Too much....

Ik blijf   hier ook hangen hoor. Ik heb me alleen ook aangemeld bij Dionne, ik vind een forum met alleen feb-mama's ook leuk namelijk. Ik kan (nu nog) beide prima in de gaten houden. Ik vind het hier ook heel gezellig en ben echt wel een beetje verslaafd, haha! Ben hier ook al niet weg te slaan!
groetjes,
Ruth

Lieve allemaal,

Ik wil helemaal geen forum om zeep helpen door iedereen naar elders te lokken! Mijn actie is gewoon puur ontstaan vanuit mijn eigen gevoel en verlangens, en niemand hoeft daar in mee als hij of zij het niet wil!
Ik heb er nog eens goed over nagedacht, maar ik vindt het oprecht niet prettig dat dit een openbaar forum is (zoveel stille meelezers en meekijkers). Dat is wel de hoofdreden voor het opstarten van iets anders. De tweede reden is het enorme verschil in leeftijd. 4 maanden is nogal wat op deze leeftijd.
Nogmaals: ieder zo zijn meug, dit is de mijne....

groetjes Dionne

Ik lees elke dag mee, maar reageer niet zo heel veel. Een aantal onderwerpen zijn voor Ruben ook nog niet van toepassing, want hij is een april-baby. Maar dat gaat dus wel allemaal komen. En ik heb vaak bij een onderwerp: oh ja, hoe deed ik dat toen bij Laura ook alweer?

Ik kan me echter goed voorstellen dat anderen het prettiger vinden om met een kleinere groep met baby's uit dezelfde maand verder te gaan. Alhoewel daar natuurlijk ook nog 4 weken in leeftijd kan verschillen.

Zelf ben ik nog steeds aan het forummen met juni 2004 moeders op msn. Wij zijn op msn verder gegaan toen het forum hier op jonge gezinnen stopte. We hebben elkaar al meerdere malen met de (inmiddels) peuters ontmoet. Ook zijn er de afgelopen jaren meerdere nieuwe  baby's geboren en dan gaan we op kraamvisite (wie dat wil). En ook hebben we nu regelmatig mama-uitjes ....... eerst uiteten en daarna eventueel nog stappen.

Iemand meldde trouwens dat de april 2007 mama's een forum gestart zijn ergens anders. Dat is ook zo, maar daar wordt nauwelijks gepost en gereageerd. Nu was het april-forum hier ook een forum waar nauwelijks gepost werd. Het is gewoon geen grote enthousiaste groep geweest.

Voorlopig blijf ik hier meelezen en af en toe reageren.

Groeten, mam van Laura en Ruben

he dionne,

daar heb je wel gelijk in, ik vind het eigenlijk ook een beetje een eng idee dat iedereen hier maar mee kan lezen, en dan heb ik het niet over moeders die ook een babietje hebben (maar zich niet hebben aangemeld) maar meer over vreemde figuren....

groetjes,
daphne

Hoi moedertjes

Ik vind het erg fijn om te lezen dat vele van jullie die ik ook al een hele tijd volg hier blijven.
Ik vind dit ook een erg gezellig forum ( ik ben een april moeder, maar was eigenlijk in maart uitgerekend) ik lees ook forumplaza de april en maartforums mee maar reageer daar niet. Ik kom ook niet ingelogd dat scheelt.
Mijn voorkeur ligt hier en ik zou het erg jammer vinden als jullie overgaan naar een andere plaats.

groetjes irene

Terug
Bovenaan