Topic gesloten

Hoi CPK,
Heb geen tips voor je, maar ik wilde wel even zeggen dat ik het super van je vind dat je deze strijd aangaat, want makkelijk is het niet. Nu al een top mama ??.
Hoop dat je mooie tips mag ontvangen!

Ik ben nu 37 weken en je blijf er altijd gevoelig voor maar die trek ga na 3 weekjes echt weg dat je het gevoel heb dat het echt moet!.
Ik merk zelf dat het toen echt een gewoonte was ik heb er nu totaal geen last meer van en ik rookte echt heeeeel veeel .
Gevoel ga echt weg je moet er echt even door heen ik pakte altijd een thee of stuk fruit als ik trek had .
Succes x het stukje van jezelf wat je moet opgeven

[quote quote=10388998]Ik ben nu 37 weken en je blijf er altijd gevoelig voor maar die trek ga na 3 weekjes echt weg dat je het gevoel heb dat het echt moet!.
Ik merk zelf dat het toen echt een gewoonte was ik heb er nu totaal geen last meer van en ik rookte echt heeeeel veeel .
Gevoel ga echt weg je moet er echt even door heen ik pakte altijd een thee of stuk fruit als ik trek had .
Succes x het stukje van jezelf wat je moet opgeven[/quote]Super fijn om te lezen dat ook bij jou als stevige roker het gelukt is ? die tip van fruit ga ik opnemen! Krijg er meteen trek in ? dankjewel
!!

Wat goed zeg dat je abrupt gestopt bent! Mag je trots op zijn. Thee of iets van fruit is een goede tip. Op momenten dat je trek krijgt kun je misschien alvast een uitzetlijst maken, kijken naar de kinderwagen en kinderkamer die je alvast wilt? Leidt ook af 

Ow! Moeilijk hè! Mensen die zeggen dat het niet lekker is jokken hoor. Dat is het wel. Maar steeds als je die trek hebt even wat anders gaan doen. Frisse neus halen,  even douchen, de keuken in duiken, als je ervan houd ga haken dan doe je ook nog iets met je handen, mest de trapkast uit. En vooral! Verwen je zelf. Na een week dat ontzettend lekkere choco taartje. Na een maand een lekkere gezichtsbehandeling (ik had een massage geregeld,  bleek niet te mogen in het begin van de zwangerschap). Na 3 maanden een weekendje weg.  Enzovoorts. Het geld dat je bespaard.... kan je prachtige dingen  voor je kindje van kopen 
Je kan het. Echt! En je krijgt er zoveel moois voor terug! Dat kleintje wat in jou buik groeit krijgt het beste en jou als sterke moeder!  
Oh en probeer het na de bevalling vol te houden. Iedere roker weet ook dat het domweg slecht is. Mis het na 3 jaar nog steeds af en toe. Zeker tijdens stress. Maar nooooooooit meer hoor! 
Zet em op!!

Terug
Bovenaan