TOPIC: ook downs delen?!

Ja ik doe mee!

O o wat een herkenning in de verhalen. Kom er regelmatig rond 1400 achter dat ik nog in mn pyama loop en nog niet de helft heb gedaan van wat ik wilde.
Ik kan ook door t slaapgebrek minder hebben hoor.

Zoon en dochterlief worden goed verzorgd en alles gaat goed verder maar af en toe even balen hoort er bij denk ik.
Kan ook goed balen van mn man af en toe, die denkt nog niet voor 4, door slaapgebrek (denk ik, hoop ik) denkt hij voor 1 en dat is hijzelf, pfffff

Heb mezelf wel op de kapper verwend en mn haar rigoureus af laten knippen maar daar heel veel spijt van.

Dus mocht je plannen hebben bij de kapper, denk er goed over na!

Door de downs herken en waardeer  ik de ups ook weer!
Want overall, wat is het leuk he!

X irni

ik hoef voor mezelf echt helemaal niets te doen op een dag, enkel voor Renske zorgen. En dan valt alles gewoon mee. Ik doe dan wel steeds iets in huis, bijv. stofzuigen of een wasje, maar ik plan het niet. zo loop ik niet tegen een frustatie aan van ohhh dit had ik allemaal nog moeten/willen doen.

vandaag ben ik weer eens boodschappen gaan doen, ik was met de hond op pad en dacht, ach laat ik gelijk de boodschappen maar doen. dan hoeft manlief dat vanmiddag niet te doen. en zo doe ik eigenlijk steeds wat meer.

voor mij werkt deze manier erg goed.

daar is dit forum toch ook voor!!!!

ik moet zeggen dat deze afgelopen  dagen  af en toe  zwaar  zijn geweest, onze zoon van 3 was de hele week thuis, normaal gaat hij 3 hele dagen naar de creche, en ik ben best blij dat hij woensdag weer naar de creche gaat. Ik hou met   heel mijn hart van hem maar het is  best druk op het moment, hij is echt lief hoor, maar goed wil natuurlijk ook aandacht, en dan is onze dochter er nog natuurlijk, en borstvoeding,  ze heeft nu wel een vast ritme, maar sommige dagen ook weer niet, en dan het huishouden, de was. Helaas ben ik ook nog zo dat ik vind dat mijn man de hele week heeft gewerkt dan hoeft hij voor mij niet nog wat in het huishouden te doen. Dat doe ik mezelf aan want zelf heeft hij dat niet. En toch ben ik ook heel gelukkig met onze zoon, dochter en man, we hebben het goed zo, en als het huis een rotzooi is, en nog bergen was ligt nou ja so what!!!!

ach wij zitten nu bijna op de 2  maanden (ze is nu 7 weken), dan is het nog maar 4 maanden en zit het eerste half jaar er weer op. Ik ga toch wel meer proberen te genieten en af en toe zit ik gewoon een uur of langer met mijn meisje op de bank, gewoon genieten en komt mijn zoon erbij zitten om te knuffelen, en dan ben ik alles weer vergeten.

groetjes,
lia

Hoi

Wat herkenbaar.
Vanmorgen zat ik er ook ff helemaal door en ff ook zitten janken.
Met nachten van maar ongeveer maar 4 of 5 uur slaap al met al is de koek een keer op.
Vannacht heeft de meiden de fles wel gedaan om half 4 maar daarna was fleur niet meer in slaap te krijgen. Dus daar een paar uur zoet mee geweest. Is ze eindelijk stil begint esmee te huilen!
Het kind kan er niks aan doen maar toen had ik het ff gehad.
Ze zijn de laatste 2 weken onrustiger en volgens mij heeft dat ook met alle rare dagen te maken. We zijn best regelmatig weggeweest en dan zijn ze weer her en der, en bij andere mensen  op schoot enz.
We hebben besloten om voorlopig alleen maar weg te gaan als het echt moet.
Hopelijk krijgen ze dan weer iets meer regelmaat en ook weer structuur.

Ook lijkt het sinds een week of 2 dat ze meer honger hebben.
Ze mogen nu 6 keer 120 hebben, ze drinken iedere keer de fles leeg en nog lijkt het regelmatig dat ze honger hebben.
Sinds 2 weken zijn we ook zo'n beetje overgestapt van nutrilon voeding naar die van de kruidvat. Misschien dat nutrilon toch wat zwaarder op de maag ligt.
En dan maar weer afvragen of hier het onrustige gedrag vandaan komt.
Maar misschien voelt het ook onrustig omdat we natuurlijk van 2 kindjes alle huiltjes en dergelijke hebben. Als de 1 is geweest komt de ander.

Maar tuurlijk genieten we ook. als ik ze weer uit bedje haal dan word ik ook wel weer verliefd. Het blijven wondertjes.

Iedereen veel sterkte met de downs.

Liefs plodder.

hai meiden,
Tja, ik zit vooralsnog in een enorme "up".
Zwevend op een knalroze wolk met een enorme smile...
Maar ik knal er vast nog vanaf hoor de komende weken.
Ik heb even niks te zeuren, mijn man is al thuis sinds de bevalling ( 14-12)
en doet van alles in huis. Mijn peuter is stapelgek op zijn broertje, en Roef is zo ontzettend zoet. Hij komt elke 4 uur, s'nachts al na 5 a 6 uur, en huilt eigenlijk nooit....
Dus ja, wat wil je nog meer...
Maarrrrrr volgende week is man weer aan t werk, en mag ik de oudste 2 keer naar het KDV brengen, en wordt alles weer gewoon. Dan zal ik vast en zeker mijn eerste downs tegenkomen en weer wat tikken in dit topic. maar voor nu zweef ik nog even verder...
Groetjes Annemarie

hoi hoi,

Wij hebben ook ups hoor! Loeke is nl over de 3 kg heen(JOEPIE)
En 's nachts gaat het ook steeds meer naar onze zin.
Voedingen om 22:00/2:00/8:00
Dus eigenlijk geen reden tot klagen. Nu mijn man thuis is, kan ik rustig wat klusjes doen die ik al een tijdje op een lijstje heb staan. Hij heeft er geen in, dus mag hij voor de kindertjes zorgen!!
Ons huis ziet er bijna uit om door een ringetje te halen. Nu hoef ik het alleenmaar bij te houden en dat hoeft echt niet veel tijd te kosten. Behalve wasjes draaien dan, tjee, wat zitten de wasmanden snel vol!!!!

Succes!
Bertine

Terug
Bovenaan