Topic voor mama's die (nog) NIET zwanger willen worden...

Hoi hoi,

Ik zou nog wel vier kindjes willen krijgen,heb als kind en jonge meid altijd al van een groot gezin gedroomd.Maar we durven het niet aan angezien de kans op een kindje met een hartafwijking veel te groot is en we hebben het al meegemaakt,dus wij zijn heel blij met Tess die gelukkig gezond is.Ik vind het wel hartstikke leuk voor de rest die aan het"klussen" zijn of al zwanger zijn.

Liefs Kitty en Tess.

Hihi, kan het niet laten: ...er is nog hoop Stephanie!!!

Groetjes Stijn en Stephanie (31)

Hoihoi, hier nog 1 die wel een 2de en zelfs wel een 3de wil, maar nu nog even niet hoor... lekker van onze boy genieten.
Ik heb ook nog even. ben pas 22jr. dus kan er nog wel 10 krijgen...haha wieweet.....pffff

Idd merk ik ook,als ik maar een keer niet lekker ben ofzo, kijkt mn omgeving me toch zo'n beetje aan van: zou ze zwanger zijn... nou nog ff niet hoor!
En ook ik begrijp dat het voor anderen die het dolgraag zouden willen en niet kan of mag of lukt heel erg moeilijk is deze dingen te lezen... en ach ja als ik weer zwanger zou zijn zou ik ook niet erg vinden hoor. maar ik stop nog ff niet met de pil, dus alst goed is komt er dan ook nog geen kleine he...?!!
Wanneer we er weer 1 willen weten we nog niet goed. als Matthieu bijna 2wordt wil ik stoppen met de pil, ja en dan zien we wel weer.... Verrassing.
Heel lang willen we niet tussen een broertje of zusje, dan hebben ze zo weinig aan elkaar lijkt ons... maar we zien wel he....

Iedereen die zwanger is heel veel geluk, en hopen dat alles goed gaat!
En diegenen die het zouden willen en niet kan of mag??! HEEL VEEL STERKTE!!

Liefs.....G mv M

Wij willen ook nog wel voor meer, maar voorlopig ook nog niet. Als het aan mij ligt, vandaag al, maar ik ben nog aan het studeren, dus we wachten nog even. Dan daarbij, Twan is nog niet eens een jaar, ik vind het mooi om mijn spiraaltje te laten verwijderen als Twan 2 wordt. Dan ben ik zo goed als klaar met mijn opleiding, dus dan kan het mooi. En dan zit er niet te veel tijd tussen.
Maar goed, ik ben nog maar 25, dus tijd zat. hahahaah
Liefs Maaike

Ik ben zeer verbaasd over de reacties die jullie krijgen uit je omgeving. Ik vind het een rare en ongepaste vraag of er al een tweede of volgende kind op komst is en bovendien vind ik het nogal snel om zoiets te suggeren met een kind van amper of nog geen 1 jaar oud.
Wat heeft een ander er  mee te maken en wat heeft hij/zij eraan om dat te weten, ze horen het van zelf wel als je weer zwanger bent en zo niet dan dus niet. Gelukkig heb ik dit (nog) niet meegemaakt (maar wij wonen niet in NL en zien fam/vrienden dus niet zo vaak, dat zal vast schelen).
Als het geformuleerd wordt in de trant van "Zou je een tweede  kindje willen?" vind ik dat  prima.  

hoi
ik heb ook nog geen reacties van anderen gehad of wij bezig zijn.
wel kriebelt het vaak als ik andere zwangeren zie.
ik heb zo genoten van die tijd.
Toch is mila pas bijna 10 maanden geleden geboren en ik vindt het echt te vroeg om weer zwanger te worden.
ik wil hier nog echt van genieten!..
ik denk als Mila 1,5   is dat we stoppen,maar kan ook nog wel als ze twee is.
aan de ene kant kijk ik wel naar het leeftijdsverschil,hoelang mijn moeder het opassen nog volhoudt,maar aan de andere kant wil ik er zelf echt aan toe zijn zodat ik vollop weer kan genieten.
groetjes piewie

Terug
Bovenaan