Topic voor Mama's die weer zwanger willen worden..

A

Anoniem

Guest

Nee niet voor jullie!! Jij wilt toch niet zwanger worden? Nou dan!  

---------------------------

Hoi mama's,

Ik ben al zo vaak bestookt met "beschuldigingen" dat ik zwanger zou zijn, en nu weer dat ik op het zwangerschapsforum zou schrijven! Ik moet wel erg lachen om jullie "recherchewerk" en ideeen.. Dat het jullie zo bezig houd zeg?!!

Maar ik zal jullie even van jullie nieuwsgierigheid afhelpen..

JA, wij zijn bezig voor een broertje of een zusje voor Kay
JA, dat is erg spannend en weer een beetje eng zelfs
JA, ik zie er zo enorm naar uit
NEE, we zijn niet bezig als konijnen, we zien wel wanneer het zo mag zijn
NEE, ik verheug me niet op de nog meer uitgelepte buik naar zwangerschap nummer 2
NEE, ik ben niet bang voor de bevalling ook al was het eerder geen pretje
JA, ik ben hoe dan ook nu al overgelukkig..
en NEE, ik ben niet secret mission!!!!

Voor de meeste komt dit niet als een verassing, want die wisten wel al dat ik dit jaar weer wilde gaan voor een tweede. Alleen het is iets eerder geworden
Ik wilde het eerder nog stil houden maar ach,.. Jullie miepen laten me anders toch niet met rust!! hahahhaha..                                                

Ik hoop dat bij alle mama's die weer graag zwanger willen worden snel hun wens in vervulling mag gaan, en de mama's die  al zwanger zijn wens ik een fijne zorgeloze zwangerschap toe.

Deze al genietende mama wacht met een smile op haar gezicht af..

Esmé mv Kay

Enne,.. wie had hier ook alweer last van?? Whahahahaaa....

Leuk Esmé! Welkom bij "we gaan voor een brusje-club"!

Maaruh, je bent toch niet boos/teleurgesteld hè? (om het nu toch maar te vertellen?  )

Lisenka mv Tessa

Inderdaad!!!! ik mocht NIET kijken, maar ja ik deed het toch hahahaha

Succes voor iedereen die er weer voor gaan en geniet ervan voor iedereen die die stap al voorbij is.
Hier voorlopig NIET. Ik heb op dit moment genoeg aan Yoëll en meer, maar dan ook meer meer aan mezelf. Dus denk ook niet dat het goed zou zijn om in deze situatie zwanger te zijn.
Daarbij komt ook nog dat ik eerst wil verhuizen, alles klaar en wel hebben, weer lekker in mn vel te zitten en dan gaan we eens nadenken hihi

Pauline

Hoi,

Spannend! Ik hoop voor jullie dat er snel een brusje onderweg is.

Nanda

Oh, wat spannend en leuk joh! een speelkameraadje voor Kay erbij!

Veel plezier met klussen, hahaha!!

Groetjes, Marieke en Lyanne

Ook hier een nieuwsgierig aagje! Ik vind het wel heel erg leuk voor je en hoop dat je snel met nieuws komt.

Ik kan nu nog precies terughalen hoe ik me voelde toen ik voor de eerste keer zwanger wilde worden en ook bij de tweede keer was het weer heel speciaal. Steeds kriebels in mijn buik en gewoon gelukkig dat het weer mocht gebeuren.

Ik hoop dat het voor mij ook nog een keer weggelegd is. Ik heb altijd gezegd dat ik 3 kindjes wilde. Mijn leeftijd heb ik niet echt meer mee, want ik word in december (al) 38 jaar!! Ook mijn situatie zit niet echt mee, maar wie weet!!  Ik blijf hopen, maar als het niet zo is, is het ook goed, ik heb tenslotte 2 prachtkerels!!

Groetjes Fonske.

Sorry Esmé, zal het niet meer doen.

Veel plezier allemaal, de komende tijd, ohwwww spannend!
Dacht ik alles inmiddels wel te weten over zwanger worden maar not , wat is nou toch weer een brusje  ???

Terug
Bovenaan