Topic voor Mama's die weer zwanger willen worden..

Hey Esme

Gefeliciteerd  dat je voor een tweede gaat.
Wel spannend weer he?
Nou welkom bij de club

Liefs Ilse mv Danique

Nou aller eerste esmee, hartstikke leuk dat jullie voor een tweede gaan!!
Ik kan me voorstellen dat je niet naar het zwangerforum toe wilt gaan want je leest eigenlijk alleen maar dezelfde verhalen..

Wij gaan in sept eerste trouwen en zoals het er nu voor staat is de strip een anderhalve week voor het trouwen op en dan begin ik ook geen nieuwe meer!!
Dus nog ff en ook wij gaan voor hummel 2

groetjes pally

Joepie,.. Het wordt zo wel een gezellige boel weer met allemaal "bekende" mama's die weer zwanger worden!! Dat is nog eens een leuk!!

Esmé mv Kay

Wow, weer al iemand die weer aan de slag gaat, om het zo maar eens te zeggen. Op zich zou ik het al wel willen, maar toch willen we pas volgens jaar rond deze tijd er weer voor gaan. Ik vind het leeftijdsverschil anders te klein.

Alle dames: veel succes en plezier!!

Groetjes,
Nelly.

*zucht*
Ik hoor hier ab-so-luut niet thuis, want ik heb al de twee mooiste kinderen van de wereld gekregen, maar ik vind het zoooo jammer dat ik nooit meer zwanger zal zijn.

Ik heb de afgelopen week een paar keer gedroomd dat ik weer zwanger was *zwijmel*. En dat was zo heerlijk.
Maar een derde is echt out of the question, dus ik zal het nooit meer mee mogen maken (of we moeten de staatsloterij winnen en de kast van een huis kunnen kopen inclusief kindermeisje, haha).

Dus dames, geniet ervan en zet 'm op!! Ik sta hier aan de zijlijn jullie keihard aan te moedigen.

Liefs,

Tessie

hahahaha
en toch kijk ik ook stiekum terwijl wij nog niet bezig zijn met een tweede.

In mijn hoofd wel een beetje, helemaal nu mijn beste vriendin zwanger is!
(en ik moet daarover nog 4 weekjes mijn mond houden....moeilijk hoor..gelukkig kan ik het hier wel zeggen!!)

einde van het jaar/begin volgend jaar dan zullen wij ook voor een brusje gaan.
aangezien  een jaar snel voorbij gaat is dit half jaartje wachten helemaal kort.  

kijk er wel naar uit....je kindje voelen in je buik..zucht.

lijkt me ook leuker om het hier te delen, ik kijk wel vaak op het zwanger forum maar ik vind het daar ook iets te overdreven allemaal.
aangezien ik nu weet hoe het zwanger zijn is heb ik geen behoefte om daar met vragen te komen van: zou het al zover zijn.. 1 dag overtijd spannend..pijn in borsten.. enz enz

Hey Esme!!

HAHHAHAH!

Dat zwanger worden forum is alleen leuk om te lezen als je je verveelt of chaggie bent, net wat Nelleke al zei: te dom voor woorden!
Maar je weet het: lijkt me nog steeds gezellie!!

-X- Marieke

Hartstikke leuk en spannend allemaal...ik mocht eigenlijk ook niet kijken, maar ja nieuwsgierig ben ik toch wel..hihi. Wij willen wel graag een tweede maar wachten dit jaar nog ff af.

Alle meiden die bezig zijn voor een brusje, succes, hopelijk zijn jullie allemaal snel zwanger....!

(mss kan iemand die al zwanger is ff glitters strooien ****************** dat doen ze op het zwanger-worden forum ook altijd HIHI).

groetjes,
Patty

Terug
Bovenaan