TOPIC ZONDAG 3 AUGUSTUS

hoi barbera..
we hebben idd veel gemeen zeg..wat toevallig!
hoelang doe jij dit werk al?..nog steeds naar de zin?
Nee ik heb ook nog geen verloskundige gebeld. Ik weet niet beter dan dat ik pas bij week 10 hoef te komen. En de echo's waren bij de andere 2 ook pas bij 12 weken.
Maar ik zal volgende week wel bellen..ff horen ..MIsschien is er een wachttijd in het ziekenhuis ..dan ben ik iig optijd ..De andere mogen idd al vroeg heen, was me opgevallen. Wat me ook was opgevallen was dat @ wensvoor3 ook nog geen afspraken had gepland..ligt dat aan dat het onze derde is?? hahaha...Hoewel ik ben toch weer even nieuwsgierig..Maar ik vind ook dat ik er nu weer anders..rustiger tegen aan kijk.

Ja ik denk inderdaad dat het een jongentje is..hahaha..mijn man hoopt stiekum beetje op een meisje...Maar ik heb altijd gedacht dat ik 3 jongens zou krijgen..We zullen het zien he???
We willen het niet weten hoor van te voren..hoewel je soms natuurlijk wel brand van nieuwsgierigheid. Je kunt het inderdaad niet zien met de eerste echo maar ik denk dat ze in het schemaatje bedoelen of je het uberhaupt   wilt weten of niet .

Ik ben gelukkig minder misselijk...erg fijn!..heb wel een dikkere buik,moet zeggen dat ik dat toch wel errug vroeg vind...?? ja toch? of hebben er meer meiden last van??
Heeft iemand nog leuke ideeen om het te vertellen aan de ouders en schoonouders??
we willen we dat onze kinderen het gaan vertellen maar we weten alleen nog niet hoe..

Even een vraagje voor iedereen : is het niet handiger om gewoon op 1 topic alles te schrijven??..ik zoek me elke dag een ongeluk of er iemand ergens nog iets heeft geschreven..hihihi ..of ligt dat aan mijn blonde haren???
Nou ja ik ben iig een nieuwe topic begonnen op datum..misschien is dat leuk?? en handig???....

nou doeidoeiii

ohja zijn er mensen die het leuk vinden om te msn?? Kunnen we gewoon ook met zijn allen tegelijk kletsen zonder dat er andere vreemde mensen mee kunnen lezen..
Want dat vind ik wel gek aan dit forum dat iedereen ..zonder in te hoeven loggen , kan meelezen...

gr marjolijn

Haha, ik heb ook nog niet de vk gebeld. Komt van de week wel een keer. Eerdere echo's waren elke keer bij een week of 10. Wellicht omdat het onze derde is dat ik er iets meer bij denk "komt wel, komt wel".

Hier ook groeiende zaken. Net als de vorige keren al snel gezwollen borsten (potverdrie, ik ben al gezegend met grote!) en een opgeblazen gevoel. Mijn darmen zijn altijd erg lui tijdens een zwangerschap en moet dus extra goed op vezels letten.

hoi hoi,

morgen maar de verloskundige bellen,
het besef dat er een kleintje komt begint nu wat meer vorm aan te nemen.
soms heb ik nergens last van, maar 's avonds zwelt mijn buik op en voel ik ook wel dat er iets zit...trekken mijn banden in mijn liezen...
en vanmorgen was ik zo moe, toen ben ik om 11 uur weer terig naar bed gegaan...pfff...lijk wel een bejaarde...

ach ja...ik denk dat het weer een meisje wordt, de derde...
alleen een naam....ik zou het echt nog niet weten...
vind ik zo moeilijk...

vanmiddag waren we bij mijn schoonouders.
die hebben we nog niets verteld, het was juist leuk om je mond dicht te houden...ons geheimpje...
ben nu in week 6... hoop dat de misselijkheid wegblijft en ook mijn bekkenpijn.

als je me op msn wilt treffen marjolijn; laat dan even je email adres achter.
dan voeg ik je toe...

groetjes maar weer!
ps werk al meer dan 12 jaar in de zorg! jij?

Hoi,
Gisteren hadden we mijn schoonouders en schoonopa en oma te eten. Niks gezegd, dat horen ze later wel. We hebben nu twee jongens, geen idee wat de derde wordt. Een meisje zou ik wel leuk vinden (dan hebben we ook al een naam) en als het een jongen is: drie keer is scheepsrecht! Moeten we nog wel hard nadenken over een leuke naam, want daar zijn we wel doorheen ;).

Ik ga straks de vk maar eens bellen.

Groetjes!

jekkie...ik zie net dat ik de oudste ben hier..hahaha..Nou lekker dan!!
Ik voel me steeds minder zwanger.....maak me beetje zorgen. Mijn mannetje zegt dat ik juist blij daarmee moet zijn! ik denk dan juist dan het niet goed zit ......:(

Zal ik een test doen?
wie gaat er trouwens mee doen aan moeders voor moeders??
ik twijfel omdat ik het nog ff geheim wil houden..Valt wel op natuurlijk al die plasflessen bij de deur......hihihi...

doeidoeiii
ohja..ga maar ff die verloskundige bellen denk..whaaa spannend...Dan is het opeens wel heeeel echt allemaal....!!!!

ohja..wat ik eigenlijk wilde vertellen is dat ik vanmiddag weer voor het eerst moet werken na 3 weken vakantie.. Ik hoop maar dat mijn collega's het allemaal niet door hebben...en dat ik mijn mond dicht kan houden..
Wanneer moet je het eigenlijk officieel vertellen tegen je baas? bij   3 maanden ofzo?

heb helemaaaal geen zin ....brrr..
en tot 23.00 !! pff als ik dat maar volhoud..hahahaha..
doegies

ohoh..heel herkenbaar , dat niet zwanger voelen.
ben niet misselijk, wel erg moe en bandenpijn.
checkte net weer of ik echt niet ongesteld moest worden...hahaha...

en tsja..namen...vreselijk moeilijk...meisjesnamen ben ik ook doorheen...

ik ga zo echt verloskundige bellen.
en ik ga niet mee doen aan moeders voor moeders,
wel gedaan maar ook een deel gaat voor afslankpillen en daar doe ik het niet voor...

sterkte marjolijn met werken.

groetjes

ps ik heet geen barbera...is mijn doopnaam

Terug
Bovenaan