TOPIC ZONDAG 3 AUGUSTUS

hahaha...ik lijk wel 5 maanden onderweg...

ik zeg nog niets tegen niemand...
verzin altijd wel een smoes...
vorige week vroeg een vreemde client aan me; zo bent u zwanger; uhhh...nee hoor!!
ik kende haar niet eens...

en koffie drinken op mijn nuchtere maag werkt ook niet; dus dan zeg ik dat ik het heel druk heb...
geen tijd...

tsja...die bandenpijn ken ik...trekt lekker door naar je liezen.

maar om nu te zeggen dat dat zo erg is...ik heb veel ergere klachten gehad bij de meiden...
wanneer mag jij nu naar verloskundige??

hoe ga jij het je schoonouders vertellen??

groetjes,

Mijn man moet het maar zeggen tegen zijn moeder..heb niet zo goed contact met haar..
En mijn schoonvader ( ze zijn gescheiden..)die zien we helemaal nooit meer..
Mijn vader en moeder gaan over paar dagen op vakantie voor 3 weken..Hoop dat ik in die tussentijd een echo heb gehad...Dan wil ik mijn kids een versje laten opzeggen tegen opa en oma..en dan de foto van de echo inlijsten ofzo....

Ik ga ff broodje eten...
zijn er al meiden die ook in kilo's al gegroeid zijn??

daarna lekker stukje fietsen met de kinderen..hondje uitlaten...boodschappen doen...
nou toedeleooeoeoe

hallo meiden

allemaal hard aan het werk zie ik.nou ik moet na deze week nog 3wk werken en dan lekker 3 wk vakantie.we gaan naar lanzarote.vliegen vind dit best wel eng deze keer terwijl ik al jaren met het vliegtuig op vakantie ga,maar ja nog nooit zwanger.ben wel met onze oudste weesten vliegen en dat gaat goed dus daar ben ik niet bang voor.ik ben meer bang dat ik ziek wordt in het vliegtuig.kan er namelijk niet zo goed tegen ook niet lang in de auto zitten word dan ook altijd ziek.je hebt er goede tabletten voor maar die mag ik nu niet.hebben jullie misschien tips.

maar ook ik kan het niet geloven dat ik echt zwanger ben heb ook nog een test gedaan gisteren.maar ja ben s'morgens al goed misselijk pas geen broeken meer en geen beha's ze knellen.

was alleen gisterenavond en vanacht wat minder.ik kwam gisteren thuis van mijn werk bij opa en oma om mijn dochter op te halen en die was ziek.eenmaal thuis begint ze over te geven.dit ging bij mijn dus ook niet goed.heb mij vader toen maar gebeld (man lief was nog werken)het moest toch opgeruimd worden.dus hij is nu de enige die het weet.ja mijn moeder natuurlijk nu ook.zat gelijk aan de telf vanmorgen.mijn dochter heeft vanacht dus bij haar vader in bed geslapen en ik op haar bed.ben blij dat ze al op een groot bed slaapt.maar omdat ik me al snel ergens druk over maak en dit dan op mijn maag en darmen slaat heb ik dus bijna heel de nacht op de w.c. gezeten.dit is gelukkig nu wel over.ga zo lekker boterhammen maken.

ben wel blij dat ik niet zo heel erg misselijk ben deze keer.heb nu ook de vk gebeld.ze komt 15 september bij ons thuis langs.dit doen ze bij ons standaard.wel wat laat dan ben ik al bijna 11 weken maar dat komt omdat ik eerst nog op vakantie ben.krijg wel een verklaring thuis voor het vliegen dat ik voorlopig nog niet zal bevallen.

nou spreek jullie weer snel.blijven jullie nu bij deze topic of veranderd het steeds moet telkens zo zoeken.

groetjes emseralda

uhhhh....

toch maar weer getest....verscheen gelijk een dikke streep, nog voor het testvakje gestreept was... onzekere muts die ik soms ben...

ik geniet er nu wel meer van...
laat de klachten nog maar even wegblijven...
wel toevallig dat er meerdere zijn die weinig klachten hebben...

wordt het dan bij iedereen een jongetje??

en marjolijn...ook wij hebben een hond...
boodschappen al gedaan vanmorgen...
en hoeveel uur werk jij in de week?

groetjes

hahaha moet er wel een beetje om lachen hoor...we hebben veeel gemeen!!!
Wat vooor hond heb je?? toch geen golden retriever he??
Ik werk 16 uur in de week ...Laatste jaar had ik een groter contract, voor   22 uur. Maar dat werd me gewoon teveel. Maar het moest vanwegen mijn scheiding toen.
Nu heerlijk weer vast rooster..elke dinsdag een avonddienst..en om het weekend..
Heb net de afspraak gemaakt voor de echo!!
spannend..ik mag de 28 ste heen..

MOet wel beetje om je lachen hoor!! ook een test gedaan !!!..stom he? soms geloof je het gewoon niet meer he??
Soms zou je willen dat je wat meer klachten had ..terwijl je er eigenlijk van moet genieten dat je er tot nu toe zo makkelijk door heen rol...
de mens zit raar in elkaar!
oja mijn email voor de msn postvoormarjolijn@hotmail.com
Heb trouwens geen idee of het jongetje word?..jij er een gevoel bij? Ik had bij beide geen voorgevoel.. Nu denk ik dat het een jongetje word..Maar dat is niet gebaseerd op een gevoel..meer van ..heb al 2 jongens dus dit word vast ook gewoon een jongentje...
PRima trouwens hoor!! ik zei altijd : ik wil een hok vol met jongens..hahaha..Mijn hond is ook een mannetje..alleen een kat van mijn man is vrouwelijk..

doegiee

Molly, je vroeg of er al meiden waren gegroeid in kilo's ik nog niet, ik ben afgevallen! Eet de laatste tijd juist minder, door die misselijkheid. Ben niet hondsberoerd ofzo, maar het voelt gewoon niet helemaal top daarbinnen, dus eet ik niet zo veel.
Vannacht gelukkig wel goed geslapen, moet er 1x uit om te plassen snachts.

Mijn buik is wel erg opgezet, als ik zit doe ik de knoop van mijn spijkerbroek al los! Tjonge als dat zo doorgaat pas ik er al snel niet meer in. Maar dat opgezette neemt eerst toch nog weer wat af? Ik moet straks ook nog in mijn trouwjurk passen!

Ben ook helemaal dol op water opeens, terwijl ik nooit water dronk. Is koffie en cola trouwens nog wel goed om te drinken? Pff, ik moet nog veel lezen en leren over zo'n zwangerschap. ;)

hahahahahaha...die marjolijn...
sorry , ik heb geen golden retriever, al lijkt hij er wel op,,,
alleen een zwart exemplaar...zonder haren...
ik heb een labrador!!!

ik werk 16 uur in de week, en dat is ook geen geintje...
2 ochtenden voor de thuiszorg en 1 keer een ochtend help ik een vriendin met haar huishouden.

we hebben dus een hoop gemeen,
en nee, ik ben niet 29 maar 31...
we schelen dus maar 2 jaar...
ben je waterman?

hier alles goed...
ik word nu al dikker...vriendin keek vanmiddag ook al naar buik
maar zei niets...ze zijn ook nog niet op de hoogte van nieuwe relatie met ex...
bijna niemand bijna...
ik pak het graag groots aan...uhhh...

verder wel bandenpijn en soms een soort steekjes onder in mijn buik.
hoort er allemaal bij.
tot nu toe nog nooit zo'n fijne zwangerschap gehad...
misschien wordt het nu een jongen want bij de meiden had ik van alles wat.

duurt nog lang tot 2 sept, dan heb ik mijn eerste afspraak; echo.
mijn schoonouders zijn 30 aug. zoveel jaar getrouwd...
ik denk dat we het dan maar gaan zeggen.

groetjes

Terug
Bovenaan