tot gauw

Laat je ons wel even weten waarom je weg bent???En als je er weer bent??
We maken ons zorgen.....

Liefs Bertine

ik denk dat er echt iets niet goed is met martine hoor.
normaal gesproken had ze al lang wat laten horen van zichzelf.
ik hoop dat er niets ernstigs is.
gr lisette

he he

Ja Martine is altijd aanwezig.... waar zou ze nu zijn???
Er zou toch niets ernstigs zijn!

Laten we maar hopen dat ze der snel weer is hoor....

Liefs Patricia

hallo dame's
sorry dat ik jullie zo lang in onwetendheid liet, maar het was niet anders.
bedankt voor de lieve berichtjes, ik vind het fijn om te zien dat iedereen er toch wel om geeft.

het begon zo:
gisterenavond stond ik heel even maar met de hond buiten, toen ik opeens iets raars voelde, ik was aan het lekken leek wel.
ik naar het toilet was het gewoon doorzichtig ik al helemaal opgelucht, vers ondergoed aan gedaan en dacht zo ff naar het forum, net toen ik wat wilde neerzetten in het wist je dat topic, voelde ik het weer, deze keer was het meer, ik weer naar boven ander ondergoed aan.
toch raar, kreeg ook weer rare krampen, en hele harde buiken, toen de vk opgebeld, ik moest weer langskomen, want ze zei het kunnen je vliezen zijn, die gebroken zijn.
ik daar heen toen deed ze een test met het een of andere zwangerschaptest achtige uitstraling, en het bleek geen vruchtwater.
ik naar huis dol gelukkig, en naar bed, ik moest de volgende dag terug komen , om nog een keer te kijken. dat bleek allemaal goed, die krampen en harde buiken gewoon het zelfde liedje, ik moet rustig aan doen en niet te opgewonden raken boos of van streek.

maar goed er was weer zoveel gebeurd, waar ik geen controle over heb, dat ik al weer van streek was, dat mijn ex ook nog even opbelde met allemaal verwarrende teksten en uitspraken, ik was alweer een compleet wrak en dat allemaal voor de klok 12 sloeg.
toen kreeg ik dus hyperventilatie, en ik heb vandaag zo een beetje de hele dag gehuild gehyperventileerd en geslapen, nu ben ik wel weer aardig oke.
buikpijn wil alleen niet weg, en de vermoeidheid nu ook niet meer, en het komt dus steeds door wat andere mensen, zeggen wat dat vervolgens met mij doet en de verwerking daar weer van, zo blijf ik bezig, terwijl ik dus rustig moet doen, meestal ben ik zo erg niet, kom vrij nonchalant over en ben meestal niet prikkelbaar.
maar als alles een keer in de zoveel tijd de overhand neemt raak ik het gewoon  even kwijt, en dat heb ik pas sins ik zwanger ben, hormonen enzo, het is ook niet niets wayt er allemaal gebeurt in mijn leven binnen een jaar, maar daar geef ik op de een of andere manier niet aan toe, ik probeer altijd sterker te zijn,  voor alles en iedereen, dus knapt er af en toe iets, en dat was dus VANDAAG .

maar goed nu ga ik slapen, alweer, ik hoop dat er vele online zullen zijn morgen zodat jullie zien dat ik, en nog veel belangrijker sem er nog  zijn..

xx  tot morgen (of eigelijk tot straks)

He gelukkig maar! wij begonnen ons allemaal inderdaad zorgen te maken, vooral omdat je meestal wel online bent.
Goed om te lezen dat alles goed gaat met jou en de baby. Althans de zwangerschap dan.

Ik vind het oprecht heel erg voor je dat je niet in alle rust kunt genieten van jouw zwangerschap, maar dat deze zo beladen is door allerlei emotionele toestanden. Ik gun jou een heerlijke zwangerschap, maar dat is natuurlijk in jouw situatie heel lastig.

Dus wens ik jou rust, regelmaat en vooral sterkte toe in jouw poging om voor jou en Sem te kunnen zorgen!!

Dikke knuffel mama van MD

pfff, toch goed nieuws!!
Met kleintje en jou gaat het goed (qua zwschap)
En inderdaad, rustig aan (blijven) doen.
En als je wat van je af wilt schrijven, genoeg methoden lijkt me.....!!!! Gewoon gebruiken om stoom af te blazen!!!

Doe rustig aan,
liefs Bertine

Ben ook heel erg blij dat alles wel goed gaat met jou en de baby, maar zo zie je maar wat er allemaal kan gebeuren als je zelf het erg moeilijk hebt en je lichaam, dus ook je zwangerschap, daar op reageerd!!
Ook ik wil je het liefst een hele fijne onbezorgde zwangerschap toewensen, maar helaas is dat nu even niet voor jou weggelegd. Toch hoop ik dat je ondanks alles wel geniet van het grote wonder in jou buik, en dat je net als mij niet kunt wachten totdat je die uiteindelijk heerlijk in je armen mag houden!!!
Voor de toekomst wens ik je alle geluk van de wereld toe en ik hoop dat je gauw iemand mag vinden waar jij ook alles mee kunt delen!! Want ik denk dat dat ook een heel verschil is; ik kan elke dag tegen mijn man aan zeuren, af reageren als ik dat nodig heb, of lekker troost bij hem zoeken. En jij staat daar nu alleen voor en hebt bovendien juist heel veel te verwerken!!
Dus, afregeren doe je nu maar bij ons, en zeuren ook, en als je bag bent ofzo ook gewoon zeggen!!!!!!
Veel liefs en een hele dikke knuffel, Hilma.

Terug
Bovenaan