tot hoelang flessenvoeding

A

Anoniem

Guest
Even nieuwsgierig tot hoelang geven jullie flessenvoeding. MErel is nu 13 maanden en krijg het alleen nog 's ochtends door de pap.
Verder krijgt ze gewone melk omdat ze heel moeilijk flessenvoeding dronk. Was blij als ze 60cc uit de fles dronk per dag.
Nu krijgt ze gewone melk te drinken en dat gaat prima.
Nu is de nr 3 flessenvoeding tot 18 maand.
Maar ben eigelijk wel benieuwd tot hoelang de meeste het geven je heb ook van die peutermelk tot 3 jaar.
Wie geeft die en wat zijn de ervaringen daarmee.

Groetjes

Hoi Karin,

Marissa krijgt nog steeds opvolgmelk. We waren wel overgegaan naar gewone melk, maar daar kreeg ze diarree van. We zijn dus weer terug gegaan naar opvolgmelk, maar als het aan ons ligt dan gaat ze wel langzaam over. Alleen 's avonds zal ze voorlopig nog gewoon een pyamapapje krijgen.

groetjes Linda

Hallo,

wij zijn rond een jaar met FV gestopt. Dit omdat ze vanaf 1jr normale melk mogen hebben.
Dylano heeft er ook niet verkeerd op gereageerd, gelukkig maar.

Liefs Debby.

hallo!!

wij geven lorena alleen s'avonds voor het slapen gaan een flesje opvolgmelk.
dit omdat ze er zelf nog naar vraagt en er dus nog behoefte naar heeft.

als ze zlef aangeeft dat ze die niet meer wil stoppen we ermee.
maar nu slaapt ze er nog lekker op!!

liefs wendy

Hoi Karin,

Wij zijn nooit begonnen met opvolgmelk 3. Vanaf een jaar zijn we langzaam over gegaan naar gewone melk. Dit gaat bij ons prima. Het enige probleem is dat hij eigenlijk iets te veel melk drinkt volgens het CB, maar dat is dan maar zo.

Groetjes, Karin

Hoi
Lieve krijgt Nutrilon Peutermelk, ongeveer 400-500 pd.
Ze heeft al wel eens gewone melk gehad, maar ze proeft wel degelijk verschil...neemt een slok, en zet het zo weer terug op tafel..haha
Zelf vind ik het makkelijk, mn als ze slechter eten..dan hebben ze toch die melk nog, en je hoeft geen vitamine bij te geven..
Ik heb net in de aanbieding weer twee nieuwe bussen gekocht, en probeer wel af en toe de gewone melk te geven..Of misschien mengen?
Komt wel, ik vind het het belangerijkste dat Lieve het drinkt, die gewone melk komt wel..
Gr Rina

Hoi,

Stijn heeft nog nooit flesvoeding gehad en krijgt nog steeds vier keer per dag borstvoeding. De oudste twee heb ik helaas wel kunstvoeding moeten geven door mijn eigen gezondheidsproblemen, maar bij alletwee ben ik toen ze een jaar waren overgestapt op gewone melk en karnemelk. Wel zo gemakkelijk want dat hebben we altijd in huis.

groetjes van Marloes

Ik heb een tijdje opvolgmelk 3 gebruikt, maar ben al snel op gewone melk overgegaan. En dat gaat hardstikke goed.
's Avonds krijgt ze geen papfles meer. Een heel enkel keertje wordt ze wakker en dan geven we haar wel pap. 's Morgens krijgt ze brood met thee of melk alleen op mijn werkdagen krijgt ze een papfles. Ik moet anders heel vroeg mijn bed uit en Feline ook en dat trek ik niet. Zeker niet nu ik zwanger ben. En ze eet nog vrij langzaam.

groetjes Maris

ps ik ken ook een kindje die krijgt 's morgens en 's avonds nog een melkfles en die is al 2,5 jaar. Persoonlijk vind ik dat niet kunnen, het is heel slecht voor de tandjes om zo lang uit een fles te drinken.

Terug
Bovenaan