Tot nu toe gaat het goed!

Hay meiden,

Hoe gaat het met jullie zelf en de kleintjes? Ik voel me goed zwanger. Niet echt misselijk gelukkig al liggen honger en walging dicht tegen elkaar aan...hihih. Had al veel moeite met mijn stoelgang, nu helemaal........opgeblazen buik pffffffffff. Heb ook vollere borsten en ik voel ze de hele dag.....lijkt een beetje op je pubertijdperiode. Ik ben er (weer) heel erg blij mee...........nog steeds bang ook hoor maar op één of andere manier ben ik rustiger. Het gezellige gevoel is weer terug al kan ik het soms uit zelfbescherming ook wel ontkennen....

Hoop maar dat dit kleintje wel bij zijn mama blijft......

Weet dat je ontzettend welkom bent lieverdje......

6 juli de tweede echo.......dan pas krijg ik een datum te horen want de vorige keer was mugsy (koosnaam) te klein........heel veel zin in en laat dan a.u.b. weer alles goed zijn............

Meiden, ik spreek jullie snel! xxxxxxxxxxxxxx Jessica
 
Hai,

Tja, heb bijna nergens last van, ja ben veel moeier dan normaal en vooral s ochtends als ik mijn bed uitkomt, dan lijkt het wel alsof mijn borsten ontploffen, stoelgang ook niet geheel vlekkeloos. Verder niets en dat vind ik wel een beetje eng, hoor iedereen misselijk zijn, nou, dat heb ik alleen als ik honger heb, verder niet.

Had vorige week ook een goede echo, maar er blijft angst in je hoofd, oh, zal de volgende echo ook nog wel goed zijn. Nou daar ga ik dan maar van uit. Moet gelukkig 7 juli alweer, dus dat is wel relaxt. Dan ben ik ruim 10 weken zwanger, en dan gaat ze kijken of ik bij haar (de Gyn) moet blijven of dat ik gewoon zoals de meesten naar de verloskundige kan gaan.
 
Hey micromuis!

Fijn om te lezen dat je je goed voelt.
Wel spannend allemaal, maar je moet er gewoon vanuit gaan dat mugsy lekker blijft zitten!
Nog even en dan heb je alweer je volgende echo. Dat zorgt misschien ook weer voor iets meer rust.
Ik vind het zelf ook ongelooflijk spannend! Toch ook de angst dat er misschien iets mis gaat. Kan ook niet wachten op de echo, maar moet nog even geduld hebben tot 2 augustus.
Ik heb eigenlijk nergens last van. Had af en toe zeurende pijn in mijn onderbuik en lies. Nu geen last meer van. Wel een opgezette buik. Vooral 's avonds. Echt niet normaal meer! Ik moet er 's nachts een keer uit om te plassen. Verder groeien mijn borsten waar ik niks op tegen heb ;-)
Wij genieten volop!

Liefs nasi
 
Hoii,

Ik ben wel veel moeier dan normaal en heb ook last van een opgeblazen gevoel en vooral veel misselijk en ook af en toe overgeven net nog:(.
Ik eet me eigen ook rond haha;)

Ik heb al 1 echo gehad en ben nu bijna 7 weken zwanger van de 1ste.

Nu moeten we 5 July naar de verloskundige,

Grtjes Linda
 
Hoiii
Ik ben een klein beetje misselijk, maar dit is te dragen. Normaal had ik moeite met de stoelgang, maar dat wil bij mij nu wel. Ik moet wachten tot 11 augustus tot de 1ste echo. Dan ben ik 11-12 weken. Hier doen ze het tussen de 10 en 12 weken. Maar voor de vlos eerst ff heerlijk op vakantie:D

Groetjess Fannie
 
Wat heerlijk om te horen dat je je meer zwanger voelt!!!

Ik voel alleen mijn borsten heel goed en had vanochtend wat menstruatie achtige kampen. Verder heb ik heeeel erg last van stemmingen, vooral manlief heeft het moeilijk. Ik ren wel bij iedere rebel nog naar de wc om te kijken of ik niet bloed... dat zal denk ik nog wel even duren....hoop ook zo dat mijn uk blijft zitten nu.....
Liefs
 
Heey meid,

Wat fijn dat het goed gaat!!!!!! Heerlijk om te horen!!! Ook erg fijn dat je niet misselijk bent! Hier was het vanmorgen even schrikken. Had menstruatieachtige krampen en verloor wat helderrood bloed. Nu is het gelukkig weer over en ik hoop dat het goed blijft gaan!!! Ik verlies alleen vanaf donderdag al steeds wat bruinig slijm. Ga ervanuit dat het allemaal met de innestelling te maken heeft maar het maakt het wel spannend hoor! Veel spannender dan toen bij mijn dochter!!

Maar geniet meid en op naar de volgende echo!!! (daar moet ik helaas nog even op wachten...over 5,5 week, 5-8-2011, heb ik pas de intake en echo!)

Liefs ciomama
 
Hay meiden!

Wat een fijne reacties allemaal! Komt vast goed! Ook met jou ciomama!!!! Het hoeft helemaal niks te betekenen dus daar gaan we dan vanuit! Ik ben ook vergeten de moeheid op de schrijven..........pfffff een heel moe hoofd! Gelukkig denkt je lichaam na 12 weken: o weet je wat? ik maak gewoon extra bloed aan,das veel makkelijker ..................pffffffffffff

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Terug
Bovenaan