Tot nu toe gaat het goed!

Fijn dat het tot nu toe allemaal goed gaat en dat je je echt zwanger voelt. Het liefst wil je natuurlijk ook iedere dag een kijkje in je buik nemen als dat zou kunnen. De misselijkheid en de stoelgang herken ik. Ik heb net gembertabletten tegen de misselijkheid gehaald, hopelijk gaan ze ook nog iets doen. Alvast veel succes voor de volgende echo! Voor je het weet is het volgende week.

Ciomama: wat je beschrijft had ik ook. Bij mij was het ook een innestelingsbloeding. Eigenlijk pas sinds vorige week heb ik nergens meer last van. Uiteindelijk heeft het dus bijna 2 weken geduurd, van 5w4d t/m 7w2d. Bij de echo zeiden ze ook dat de innesteling een wreed proces is, waarbij de kans groot is dat er adertjes worden geraakt.
 
@ micromuis en ugly betty...thanx! Je weet het wel, maar die extra gerustelling is wel fijn! Het is nu ook weer over dus maak me nu ook niet zoveel zorgen meer!

Geniet van de zwangerschap dames, ik ga het ook doen!!!

Liefs ciomama
 
hey meid fijn dat je je goed voelt

zelf heb ik voornamelijk last van mijn onderrug ook een opgeblazen gevoel en last van zuur ook mijn bekken en banden voel ik maar heb ook behoorlijke bekken klachten bij mijn eerste zwangerschap opgelopen mijn borsten vallen wel mee

groetjes mirreke

 
Fijn dat het allemaal goed gaat bij je. Hier ook nog steeds misselijk en beroerd. De ene dag gaat het minder dan de andere dag. En die enorme vermoeidheid pfff. Zou blij zijn als ik me fitter voel hoor.

Liefs
 
Terug
Bovenaan