tot waneer nog op vakantie?

hallo allemaal,


Ik zit een beetje te twijfelen, en ik hoop dat jullie je mening hierover willen delen, het zit namelijk zo: Ik heb de uitnodiging gekregen om met oud en nieuw een weekendje naar disney land parijs te gaan. Aan de ene kant harstikke leuk aan de andere kant ben ik dan 32 weken zwanger, en heb ik mijn twijfels er over of het wel verstandig is, kijk tot nu toe heb ik helemaal nergens last (meer) van, en voel me goed, en heb zo iets van dat moet toch kunnen, (natuurlijk kan ik niet in snelle en wilde atracties) maar er zijn zt andere dingen daar toch? Dus wat zouden julie doen.

gewoon lekker een weekendje gaan.( met natuurlijk wel rekening houden met je conditie etc)

of toch niet gaan.


groetjes esther,
23 weken
 
Hoi Esther,

ik zou lekker gaan als ik jou was. En idd rekening houden met je lijf en de kleine in je buik. Idd niet in wilde atrakties maar je kunt wel gewoon lekker lopen en in rustige atrakties. En lekker uiteten en genieten kan en mag altijd! Toch! Gewoon doen, je lijf geeft wel aan wat wel en wat niet kan. Als het goed voelt gewoon doen. En anders kun je toch even overleggen met je vk? Gewoon voor de zekerheid?
Gr
Brenda
 
Je kunt op zich wel gaan, maar je kunt in geen enkele attractie! Dat mag niet en het is niet veilig voor een zwangere vrouw. Heeft het voor jou dan wel zin om te gaan. Ik ben zwanger en al naar de Efteling gegaan met een groepje en ik heb de halve dag in mijn eentje zitten wachten tot iedereen uit de attracties kwam (denk aan al die wachtrijen). Op zich was het wel gezellig natuurlijk, maar toch anders.
Zij willen allemaal dingen gaan doen en jij staat erbij en kijkt ernaar.

Maar goed, in principe ben je dan prima in staat om een weekendje weg te gaan. Je moet zelf beoordelen of dat Disney wordt.
 
Hoi Esther,

Het is echt per persoon verschillend hoe ze zich tegen die tijd voelen. Ik ben nu bijna 32 weken zwanger en persoonlijk zou ik er nu niet meer aan moeten denken om weg te gaan. Bij mij gaat het lopen bijvoorbeeld niet helemaal geweldig en heb veel last van vermoeidheid.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Veel suc6 met je beslissing.

Groeten Danielle, 31,5
 
Hoi Esther,

Hartstikke leuk, moet je doen. Bij mijn tweede ben ik het weekeinde dat mijn zwnagerschapsverlof inging (36 weken dus, maar ik ben een late bevaller) naar Parijs (niet Disney) geweest, en het was geweldig. En wat zijn de Fransen hoffelijk tegen dames met enorme buiken, wat een verademing.

Je zit, mocht je het nodig hebben zo weer thuis, maar goed je bent dan pas op 32 weken, en de medische zorg daar is zo nodig ook hartstikke goed. Lekker doen dus, als je dan tenminste nog goed voelt, die slag om de arm moet je wel blijven houden.

Is het je eerste kindje? dan zijn het voorlopig ook nog eens jullie laatste feestdagen samen: lekker doen.

veel plezier,

michelle.
 
Luister naar je gevoel, dat is eigenlijk het enige wat ik je kan meegeven.

Ik was persoonlijk wel gegaan. Heerlijk nog even uitwaaien in het gezellige Euro Disney. Er zijn zat zitjes waar je even bij kunt komen en de sfeer is dan natuurlijk geweldig. Inderdaad kun je niet in de achtbanen etc., maar er zijn genoeg dingen waar je wel in kunt.

Succes met het maken van je beslissing.

lfs. Monique
(39wkn3dgn)
 
Terug
Bovenaan