tot waneer nog op vakantie?

Hey Esther,

Weet je,
genieten,relaxen,echt dat Happy-gevoel
hebben is het beste voor je kindje.....
Gewoon doen,niet teveel denken.....
Maar natuurlijk niet in de heftige attracties gaan!!
Geniet.......geniet heeeel veel,das alleen maar goed!

xx sharon
 
Ha Esther,

Mmm, Disney is wel erg leuk dus ik zou dit zeker doen! Je moet er wel rekening mee houden dat een hele dag lopen door zo'n park vermoeiend is dus veel moet rusten tussendoor. Maar nu kan het nog.....

Groetjes en alvast veel plezier,
Isis(27wk)
 
Ik ben toen ik 33 weken zwanger was ook nog een weekje weg geweest. Het was zwaar, maar toch ben ik nog steeds heel blij dat ik toen gegaan ben. Voorlopig was het even de laatste keer geweest en er komt een drukke periode aan dus geniet ervan zou ik zeggen!!(en rust lekker uit)
 
Als je je dan prima voelt, dan ga je toch lekker! Je zult misschien halverwege de dag moe zijn en een rustpauze in moeten lassen en in de meeste attracties mag je niet als je zwanger bent. Maar als je dan niet erg vindt, dan is er toch geen reden om niet te gaan?!
 
Hoi,

Da's heel persoonlijk... maar ik zou denk ik niet meer gaan. Je hebt mensen die staan tot 8 maanden nog in de kroeg, ieder moet het voor zichzelf weten maar ik vind het niks.
Je hoeft echt niet breiend in een schommelstoel maar een heel weekend disney is misschien een beetje te zwaar...
misschien kun je nagaan hoe het zit met de annuleringsverzekering als je bv besluit wel te gaan maar tzt wilt afhaken...
 
Hoi Esther,
Ik ben toen ik 34 weken zwanger was van mijn eerste kindje nog in de auto naar Spanje geweest voor een bruiloft. Dat heb ik wel in overleg met mijn verloskundige gedaan (zij vond het prima zolang ik me goed voelde) en ik heb met mijn ziektekostenverzekeraar gebeld of ik wel verzekerd was (dat was ik, zolang ik maar niet tegen het advies van mijn vk inging). Alles is prima gegaan. Je moet natuurlijk wel rekening houden met je zelf en goed luisteren naar je lichaam. Of je wat aan Disneyland hebt (je mag inderdaad niet overal in) moet je zelf beoordelen.
Overleg in elk geval met je vk!
groetjes, Catharina (9 wk. zwanger van 2e kindje)
 
Terug
Bovenaan