tot wanneer autorijden?

Hoi

Wat belangrijk is je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. Dit kun je het beste zelf bepalen. Ik heb tot het laatste gereden. Ben maandags nog alleen naar het ziekenhuis gereden, toen was ik 41 weken. Kreeg later veel commentaar, dat ik niet meer alleen mocht gaan, want als de vliezen zouden breken in de auto. Dan kijk je naar benenden en dan schrik je en let je niet meer op. Mensen hebben er echt over zitten discusseren. Ik had zo iets van maak je niet druk. Ik heb ook totaal geen last gehad van de gordel. En ik was echt een kamerolifant. Was 28 kilo aangekomen.
Nog veel rijdplezier.

Groetjes Jannie

Hallo,

Ik geef zelf autorijles en ik heb beide zwangerschappen tot het laatst gewerkt. Er zijn helemaal geen wetten met betrekking tot zwangerschap en autorijden. Sterker nog..... Ik ging altijd met de motor naar het werk. Ik heb tot 8 maanden zwangerschap met de motor gereden. Daarna kreeg ik mijn kleding niet meer aan. Het is niet extra gevaarlijk. Zolang je er natuurlijk maar op blijft zitten he!!?!?!?!?!?!

haha! Ik heb bij ons eerste kind nog afgereden terwijl ik over drie weken uitgerekend was. De examinator vroeg toen nog of we voor de zekerheid maar dicht bij het ziekenhuis moesten gaan rijden.

Terug
Bovenaan