Tot wanneer borstvoeding?

Ik ben eigenlijk heel nieuwsgierig tot wanneer jullie borstvoeding geven / hebben gegeven. Mijn dochter is nu 10 maanden en ik doe het nog. Soms wel effe afzien met het bijten maar ik vind het nogsteeds zo fijn en intiem !
 
Ruim 17,5 maand. Toen heeft ie voor het eerst een nachtje doorgeslapen. Voor mij een teken om te stoppen. Was inmiddels ook zwanger van nummer twee en had de kilos en energie hier ook voor nodig :)
 
Hooi,
 
Mijn dochter is ook 10 maanden ik geef ook nog borstvoeding! ik heb wel een verminderde melkproductie, maar van ieder slokje geniet ze zo! En ik geniet er ook van. 
 
 
9 maanden. Toen begon ze de borst ineens te weigeren dus besloten dat het een mooi moment was om te stoppen. Maar dus omdat mijn dochter het besloot... 
 
Hier een dochter van 9 maanden en still going strong! Had voorheen het idee om tot een jaar te voeden maar wie weet blijf ik voeden als het goed blijft gaan. Ben nu wel gestopt met kolven op het werk (3 dagen per week) dus even aankijken of mijn productie het trekt.
 
De oudste 1 jaar, toen ook helemaal gestopt met flessen.. Kreeg gewoon een beker melk bij ontbijt en lunch...
en de jongste nu 4 maanden bezig en voorlopig nog niet van plan te stoppen
 
Terug
Bovenaan